פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/1/2003 21:03 אנט מאת:
טוב, עכשיו רק קראתי את ההמלצה של לילוש שנשעת יותר קומפקטית, נראה לי ששוה לתחקר את שניהם בטלפון ולהחליט מה נראה (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2003  18:45 בת כמה הכלבה? (ל"ת) - טלי א.
30/1/2003  18:50 אופס...ברחה לי ההודעה - טלי א.
30/1/2003  18:50 תחונך הכלבה ומיד.... - שרי
30/1/2003  18:51 זהר'קה נשמה! - איריס גוב
30/1/2003  18:52 מים, קקי ואילת - מרב ב
30/1/2003  18:52 אופס...ברחה לי ההודעה - טלי א.
30/1/2003  18:54 איך מוחקים הודעה!??!?! (ל"ת) - טלי א.
30/1/2003  19:14 הכלבה - ניר
30/1/2003  19:14 זהר, מצטערת אין לי מושג בכלבים ובאילת, אבל לגבי אוכל... - אסתית
30/1/2003  19:33 תגובת ביניים - הלו !!! כל מה שהצעתן, יקירות, הוא אלרגני בפוטנציה... מה לעשות ? - זהר
30/1/2003  20:14 זהר זהר זהר מקסימה! - לילוש
30/1/2003  20:16 זהר - לגבי המזונות האלרגנים שהצענו - מרב ב
30/1/2003  20:18 ושוב - לגבי מים - כמה שהוא רוצה, אין כמות מוגדרת - מרב ב
30/1/2003  20:36 הכי חשוב אם לא השתמע - "המאלף" מגיע לסביבה הטבעית של הכלב (יענו הבית...) ועושה את זה איתכם!!! (ל"ת) - לילוש
30/1/2003  20:54 רק לגבי אוכל - רותמית
30/1/2003  20:59 זהר! אילוף ומיד! ואני לא מבינה למה זה נשמע לך אכזרי, לנו זה היה חויה, זה שיפר את איכות החיים ועוד...פרטים בפנים - אנט
30/1/2003  21:03 אם את מעוניינת בטלפון של מאלף כלבים מהמרכז אוכל להשיג לך (ל"ת) - אמאמה
30/1/2003  21:07 הצעה אחרת לגבי העצירות - דיאנה
30/1/2003  21:19 זהר.... עגבניה..אין לך מה לפחד מעגבניה. וכמו שטובה פעם כתבה - הגר
30/1/2003  21:36 גם לי אמר מומחה לאלרגיות שזה מיתוס, העניין עם העגבנייה. (ל"ת) - זולו
30/1/2003  21:40 בכל זאת כדאי להזהר מעגבניה, ליתר בטחון - דיאנה
30/1/2003  22:01 יקירה, לגבי אילת... - תמי
30/1/2003  22:33 זהרי - לירון
31/1/2003  08:32 הי זהר- רק על עצירות לספר ידעתי - טלי ר
31/1/2003  09:30 זהר בוקר טוב- - ליאת2
31/1/2003  10:33 הכל חוץ מאוכל לתינוקות - נועה
31/1/2003  11:59 הי זהר, - שרון-ש
31/1/2003  12:02 ואני לא ידעתי לספר לך על כלום... - ליאתיתי
31/1/2003  12:30 זהר- הייתי באילת ביוני האחרון והתאכזבתי מהמחירים הכל אותו דבר! ממש עבודה בעיניים האלתים השוו הכל למחירים עם מע"מ לא קניתי כלום אז לא להסחף זה לא כמו בדיוטי פרי......תעשו המון כייף גם בשבילנו:- (ל"ת) - מעיין של ליב
31/1/2003  12:36 זהרי מתוקה, תעשו חיים!!!! נוחי לך מההההכל, נשיקות (ל"ת) - אסנת ש.
31/1/2003  13:04 לגבי העצירות: קיבלת עצות של זהב, אין לי מה להוסיף. - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
31/1/2003  15:31 מעיין- ברשתות יש הבדלים ברורים (הייתי לפני כחודשיים). (ל"ת) - תמי
31/1/2003  18:31 נשמות שלי !!! אלפי תודות על כל העזרה והעצות - זהר
1/2/2003  09:54 תעשי המון חים, חמומת מח יקירה שלנו! (ל"ת) - תמי
1/2/2003  13:47 זהר, לא יודעת מה הציעו לך, אבל לכל תערובת פירות אפשר להוסיף ממרח תמרים או תמר-לח מרוסק או לא. (ל"ת) - ריש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש