צר לי אך אין לי מושג איך עושים את זה (ביתי רק בת חצי שנה). רק רוצה לחזק את ידייך בהחלטתך. אני משערת שהכי חשוב הוא שתהי שלמה עם ההחלטה ולא תגישי ציץ בגלל רגשי אשם נסתרים. אם את תהי שקטה ושלמה עם הגמילה- ולדעתי אין שום סיבה שלא תהי אם נמאס לך, ועוד אחרי שנתיים (מאוד מרשים אותי!!)- זה בטח יהפך ליותר קל. אבל חוץ ממילות עידוד, קטונתי. מקווה שיעבור בהצלחה ובמהירות.
מחזיקה אצבעות, ליאתיתי.
|
תוכן התגובה:
|