פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/1/2003 11:55 ליאתיתי מאת:
שרה- הסכמה להפסקת ההנקה היא לא ביקשה ממך! למה לעשות לה יותר קשה? ולליאת כותרת:
צר לי אך אין לי מושג איך עושים את זה (ביתי רק בת חצי שנה). רק רוצה לחזק את ידייך בהחלטתך.
אני משערת שהכי חשוב הוא שתהי שלמה עם ההחלטה ולא תגישי ציץ בגלל רגשי אשם נסתרים. אם את תהי שקטה ושלמה עם הגמילה- ולדעתי אין שום סיבה שלא תהי אם נמאס לך, ועוד אחרי שנתיים (מאוד מרשים אותי!!)- זה בטח יהפך ליותר קל.
אבל חוץ ממילות עידוד, קטונתי.
מקווה שיעבור בהצלחה ובמהירות.

מחזיקה אצבעות, ליאתיתי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2003  23:41 סליחה מגניבה שאלה טכנית ולא קשורה-מה זה LOL? (ל"ת) - שין
31/1/2003  00:14 שין: LOL=Laugh Out Loud - מתפקע מצחוק, קיצור מקובל בצ'טים ופורומים (ההסבר ניתן באדיבות נירה) (ל"ת) - ליאתיתי
31/1/2003  01:32 דיונים קודמים על גמילה - דיאנה
31/1/2003  09:59 היי - הסכמה לגמילה לא תקבלי ממני... - שרה
31/1/2003  11:25 גמילה מאוחרת - ארנה
31/1/2003  12:26 ליאת, - מרב ב/
31/1/2003  14:31 ליאת - כמה רעיונות שיכולים לעזור אולי - שרי
31/1/2003  16:45 נדחפת עם בקשה לדעות בעד ונגד לתת לליב בת 3 חודשים לישתות מים ..תודה ושבת שלום לכולם:-) (ל"ת) - מעיין של ליב
31/1/2003  17:45 מעייני - לירון
31/1/2003  18:03 הי ליאת - זולו
31/1/2003  18:05 מעיין יקרה, חוץ ממה שלירון אמרה ובצדק - זהר
1/2/2003  15:01 זולו - איפה היית ומה עשית???? מה שבטוח הוא שכאן לא היית המון זמן - ברוכה השבה.... (ל"ת) - שרי
1/2/2003  15:26 תודה - ליאת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש