פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/1/2003 18:03 זולו מאת:
הי ליאת כותרת:
דבר ראשון, שווה להציץ בפורום תפוז ברשימת המאמרים יש את סיפור הגמילה של עידן של כוכביתי (משתתפת) והגילאים די תואמים. היא מפרטת מאד מאד והמאמר שווה ביותר.
שנית, הערת ביניים; כשאמא מחליטה לגמול בגילאים מתקדמים יותר היא הרבה פעמים מגלה כמה היא לבד במערכה וכמה אין באמת עיצות קסמים. גם לא ליועצות ההנקה ולמדריכות למיניהן. יש טיפים אבל בסופו של דבר לכל מיניקה/יונק יש את הדינאמיקה המיוחדת להם ולכן התשובה למהי הגמילה הנכונה עבורכם נמצאת אצלך.
אבל יש מה לעשות!!!
-להיות עיקבית. מאד חשוב. כל זמן שאת מתנדנדת ולא מחליטה סופית, את משדרת זאת לבנך. פעם לתת בלילה ופעם לא, פעם ככה ופעם ככה- זה לא טוב. לפני שאת מתחילה לגמול ולא משנה באיזו דרך ובאיזה קצב, את צריכה להגיע להחלטה ממקום מאד עמוק ונחוש.
-לדבר על זה. בגיל שנתיים מבינים ה----כל(נו טוב, כמעט). להסביר שבלילה ישנים, שבלילה ציצי רוצה לישון. לתת תזכורת בהנקה האחרונה שככה זה הולך להיות. להעלות את הנושא באמצעות סיפורים רלוונטיים או להכניס לסיפורים אהובים את המסר לגבי "אתה כבר גדול, אתה כבר לא צריך ציצי כל הזמן" או "אתה כבר יכול להרדם בלי ציצי, יש מים, יש תה" וכד'. אני בטוחה שאת תמצאי את משפטי המחץ שלך.
לנו מאד עזר "ספר הלילה טוב" של אלונה פרנקל, למשל. יש שם תמונה שהאמא נותנת בלילה חיבוק ושרה שיר ערש...ככה 'ניצלתי ' את זה להעברת המסר שלא צריך ציצי בלילה.
-להציע תחליפים. יותר שתייה, חטיפים, אוכל שהוא אוהב.
-לעשות הכל בהדרגה. שלב, שלב. להוריד את הלילה ואז עוד הנקה ועוד אחת ולתת לו את הבונוס של ההנקה האהובה עליו ביותר ולהשאיר אותה אחרונה.
ושוב, נחישות אחותי!!!

בהצלחה וכל טוב!


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2003  23:41 סליחה מגניבה שאלה טכנית ולא קשורה-מה זה LOL? (ל"ת) - שין
31/1/2003  00:14 שין: LOL=Laugh Out Loud - מתפקע מצחוק, קיצור מקובל בצ'טים ופורומים (ההסבר ניתן באדיבות נירה) (ל"ת) - ליאתיתי
31/1/2003  01:32 דיונים קודמים על גמילה - דיאנה
31/1/2003  09:59 היי - הסכמה לגמילה לא תקבלי ממני... - שרה
31/1/2003  11:25 גמילה מאוחרת - ארנה
31/1/2003  11:55 שרה- הסכמה להפסקת ההנקה היא לא ביקשה ממך! למה לעשות לה יותר קשה? ולליאת - ליאתיתי
31/1/2003  12:26 ליאת, - מרב ב/
31/1/2003  14:31 ליאת - כמה רעיונות שיכולים לעזור אולי - שרי
31/1/2003  16:45 נדחפת עם בקשה לדעות בעד ונגד לתת לליב בת 3 חודשים לישתות מים ..תודה ושבת שלום לכולם:-) (ל"ת) - מעיין של ליב
31/1/2003  17:45 מעייני - לירון
31/1/2003  18:05 מעיין יקרה, חוץ ממה שלירון אמרה ובצדק - זהר
1/2/2003  15:01 זולו - איפה היית ומה עשית???? מה שבטוח הוא שכאן לא היית המון זמן - ברוכה השבה.... (ל"ת) - שרי
1/2/2003  15:26 תודה - ליאת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש