פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/1/2003 17:45 לירון מאת:
מעייני כותרת:
אין כאן ממש בעד ונגד, יש כאן פשוט מיותר-
יש בחלב אם 90% מים, סתם מים יכולים לסתום לה את התאבון.
במיוחד שלא חמסין בחוץ, למרות שגם בחמסינים לא נתתי, שמתי לב שהיא פשוט ינקה יותר, עכשיו ממש אין צורך.
אם את ממש רוצה...נזק זה לא יעשה, סתם היא תאכל פחות...

שבת שלום ומבורך

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2003  23:41 סליחה מגניבה שאלה טכנית ולא קשורה-מה זה LOL? (ל"ת) - שין
31/1/2003  00:14 שין: LOL=Laugh Out Loud - מתפקע מצחוק, קיצור מקובל בצ'טים ופורומים (ההסבר ניתן באדיבות נירה) (ל"ת) - ליאתיתי
31/1/2003  01:32 דיונים קודמים על גמילה - דיאנה
31/1/2003  09:59 היי - הסכמה לגמילה לא תקבלי ממני... - שרה
31/1/2003  11:25 גמילה מאוחרת - ארנה
31/1/2003  11:55 שרה- הסכמה להפסקת ההנקה היא לא ביקשה ממך! למה לעשות לה יותר קשה? ולליאת - ליאתיתי
31/1/2003  12:26 ליאת, - מרב ב/
31/1/2003  14:31 ליאת - כמה רעיונות שיכולים לעזור אולי - שרי
31/1/2003  16:45 נדחפת עם בקשה לדעות בעד ונגד לתת לליב בת 3 חודשים לישתות מים ..תודה ושבת שלום לכולם:-) (ל"ת) - מעיין של ליב
31/1/2003  18:03 הי ליאת - זולו
31/1/2003  18:05 מעיין יקרה, חוץ ממה שלירון אמרה ובצדק - זהר
1/2/2003  15:01 זולו - איפה היית ומה עשית???? מה שבטוח הוא שכאן לא היית המון זמן - ברוכה השבה.... (ל"ת) - שרי
1/2/2003  15:26 תודה - ליאת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש