אין כאן ממש בעד ונגד, יש כאן פשוט מיותר- יש בחלב אם 90% מים, סתם מים יכולים לסתום לה את התאבון. במיוחד שלא חמסין בחוץ, למרות שגם בחמסינים לא נתתי, שמתי לב שהיא פשוט ינקה יותר, עכשיו ממש אין צורך. אם את ממש רוצה...נזק זה לא יעשה, סתם היא תאכל פחות...
שבת שלום ומבורך
|
תוכן התגובה:
|