פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/1/2003 16:45 מעיין של ליב מאת:
נדחפת עם בקשה לדעות בעד ונגד לתת לליב בת 3 חודשים לישתות מים ..תודה ושבת שלום לכולם:-) (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2003  23:41 סליחה מגניבה שאלה טכנית ולא קשורה-מה זה LOL? (ל"ת) - שין
31/1/2003  00:14 שין: LOL=Laugh Out Loud - מתפקע מצחוק, קיצור מקובל בצ'טים ופורומים (ההסבר ניתן באדיבות נירה) (ל"ת) - ליאתיתי
31/1/2003  01:32 דיונים קודמים על גמילה - דיאנה
31/1/2003  09:59 היי - הסכמה לגמילה לא תקבלי ממני... - שרה
31/1/2003  11:25 גמילה מאוחרת - ארנה
31/1/2003  11:55 שרה- הסכמה להפסקת ההנקה היא לא ביקשה ממך! למה לעשות לה יותר קשה? ולליאת - ליאתיתי
31/1/2003  12:26 ליאת, - מרב ב/
31/1/2003  14:31 ליאת - כמה רעיונות שיכולים לעזור אולי - שרי
31/1/2003  17:45 מעייני - לירון
31/1/2003  18:03 הי ליאת - זולו
31/1/2003  18:05 מעיין יקרה, חוץ ממה שלירון אמרה ובצדק - זהר
1/2/2003  15:01 זולו - איפה היית ומה עשית???? מה שבטוח הוא שכאן לא היית המון זמן - ברוכה השבה.... (ל"ת) - שרי
1/2/2003  15:26 תודה - ליאת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש