הבן שלי בן 8 חודשים ואווי חמתי מודאגת שהוא עדיין לא אוכל עוף. יש לה חברה רופאה שהנכד שלה בן 9 חודשים אוכל הכל אבל הכל. הבן שלי לא נראה רע בכלל די מלא מההנקה ומהפירות והירקות (לא אוכל הרבה). ואני לאט לאט רוצה להוסיף לתזונה שלו דברים אחרים, זכותי לא? הסבתא טוענת שהילד חייב לאכול כבר עוף ושהוא לא אוכל מהמרק ירקות כי לא טעים לו. די נמאס לי מהביקורת ומהתגובות שלה לגבי התזונה שלו שהיא לא של טיפת חלב ומהתגובות שלה לגבי ההנקה (היא לא מבינה למה אני עדיין מניקה ולא נותנת לו תחליף) בקיצור במקום פירגון יש הרבה הערות. לא בא לי להסביר את עצמי ואני נהיית תוקפנית ולא נחמדה בגלל זה. הלואי ויכולתי לא להתייחס למה שהיא אומרת.
|
תוכן התגובה:
|