מניסיוני הקצר גיליתי שכמו שאצלנו הגדולים יש תקופות ועונות ושינויים ככה גם אצל הקטנים. וכל עוד הם גדלים שמחים ופעילים כרגיל לרוב אין מה לדאוג משינויים בהרגלים שלהם. מותר להם. ובקשר לחמות, לכולנו יש מישהו כזה שדואג לידע אותנו בכל מה שאנחנו עושים לא טוב עם התינוק שלנו. באוכל בלבוש, כן הולך לגן לא לגן ולמה עדיין לא גמלתם אותו...ומה, הילדים שלי נרדמו לבד וישנו כל הלילה כבר בגיל 6 חודשים...אני מצאתי שתי דרכים לצאת מזה עם כמה שפחות נפגעים: הומור וכנות. לספר פעם אחת ובקצרה ובצורה רגועה מה חשוב לכם בגידול ילדים ומה הדרך שלכם ולארגן סטוק של תשובות לשאלות המעצבנות שתמיד תמיד יהיה מי שישאל אותם.
|
תוכן התגובה:
|