פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 14:45 שרי 2 מאת:
לאבי זה אכן נשמע כמו שיניים וחוץ מזה כותרת:
מניסיוני הקצר גיליתי שכמו שאצלנו הגדולים יש תקופות ועונות ושינויים ככה גם אצל הקטנים. וכל עוד הם גדלים שמחים ופעילים כרגיל לרוב אין מה לדאוג משינויים בהרגלים שלהם. מותר להם. ובקשר לחמות, לכולנו יש מישהו כזה שדואג לידע אותנו בכל מה שאנחנו עושים לא טוב עם התינוק שלנו. באוכל בלבוש, כן הולך לגן לא לגן ולמה עדיין לא גמלתם אותו...ומה, הילדים שלי נרדמו לבד וישנו כל הלילה כבר בגיל 6 חודשים...אני מצאתי שתי דרכים לצאת מזה עם כמה שפחות נפגעים: הומור וכנות. לספר פעם אחת ובקצרה ובצורה רגועה מה חשוב לכם בגידול ילדים ומה הדרך שלכם ולארגן סטוק של תשובות לשאלות המעצבנות שתמיד תמיד יהיה מי שישאל אותם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  13:12 נדחפת גם - אוכל וסבתא (חמה) - אמלה
3/2/2003  13:33 נשמע כמו שיניים (בגלל הרוק) - שזה הוירוס של האימהות של התינוקות (כמו הרופא שלא יודע מה המחלה ואומר תמיד שזה וירוס...:-) (ל"ת) - חני
3/2/2003  13:53 חמות דוחפת - רוית
3/2/2003  14:26 אוף התמערבים האלה, ואפרורפו הדיון מלפני כמה ימים... - ליאתיתי
3/2/2003  14:35 אבי, לא לדאוג. - שרון-ש
3/2/2003  14:38 ואם בעלי היקרה דוחפת לבתי שוקולד בכל הזדמנות.. - שרון-ש
3/2/2003  14:52 "בעלי היקרה?"... האם הבנתי אותך נכון? (ל"ת) - לסבית בארון
3/2/2003  14:55 לסבית חביבה, שרון מתכוונת לאמא של הבעל שלה... (-: (ל"ת) - ורדה
3/2/2003  17:08 מניסיונה של אמא - שרונה
3/2/2003  17:09 אם בטיפת חלב מרוצים.אז אחלה! (ל"ת) - שרונה
3/2/2003  23:22 אולי יש לנו אותה חמות?? - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש