גם אני כבר בכיתי בו על המשפחה הקרציתית שלי. מעכשיו התחלתי לנקוט ב2 עמדותת חדשות שאולי תעזורנה 1.אני עושה מכל הערה בדיחה. הילד נראה רעב? כן הוא בדיוק נראה כמו הילדים הרעבים בהודו הילד לא אוכל עוף? אנחנו רוצים ילד צמחוני 2.אני לוקחת איתי לכל מקום את המדריך לתזונת התינוק ששם כתוב כמה טובה ההנקה ושולחת במייל אלפי מאמרים במצאתי בנט. על כל הערה מטומטמת אני שולפת ומצטטת . קצת מסובך אבל עובד עמו קסם
|
תוכן התגובה:
|