6/10/2002 15:53 אמא לאחד איך יודעים שהגיע הזמן לילד שני?
6/10/2002 16:22 נעהלי    בתור מי שילדה 3 פעמים, כל ארבע שנים -  
6/10/2002 16:33 ורדה    מצאתי דיון שאולי יעניין אותך  
6/10/2002 17:38 מאיה של אופק ומעוף    לכי עם רגשותייך...  
6/10/2002 20:18 אמא 10    האמת  
6/10/2002 20:21 אמא 10    ועוד קישור, על רווחים בין הילדים  
6/10/2002 22:5 אלונה    אמא 10 את עושה לי תאבון לעוד ילדים, למרות שאני בהריון :-) (ל"ת)  
6/10/2002 22:13 אמא 10    אלונה, את אלופה  
7/10/2002 0:45 רותי קרני הורוביץ    דבר הפיה הרעה  
7/10/2002 0:57 ענבל ל    רותי, אינך בודדה בכך כלל וכלל. (ל"ת)  
7/10/2002 6:8 יסמין    אוי רותי. צימררת אותי כל כך.  
7/10/2002 7:39 זהר    אוי יסמין תודה שאמרת את מילותיי... רותי, רותי, תודה שאת את. לפעמים הרי הכל כ"כ דביק שאי אפשר כבר. (ל"ת)  
7/10/2002 7:58 אורלי_ו    רותי, תודה על מילותיך האמיצות (ל"ת)  
7/10/2002 8:9 ענת סימון    הו רותי, הפיה הרעה הזאת נמצאת בכל אחת מאיתנו. את פשוט היית אמיצה מספיק כדי להעלות את הדברים על הכתב. תבורכי (ל"ת)  
7/10/2002 9:5 פולינה    אויש רותי... ההודעה שלך נפלה עליי בבוקר רע במיוחד גם ככה. ומר מר לי בפה. (ל"ת)  
7/10/2002 9:9 שרון א.    אוי רותי, איך אמרה פעם מישהי על פולינה: אם לא היית קיימת היו צריכים להמציא אותך! שתדעי שהפיה הרעה הזו נמצאת גם אצלי - (אמא לשלושה ) ורוצה לעתים לצאת ולצעוק בקול גדול את שאסור... (ל"ת)  
7/10/2002 9:53 עירית ל    רותי את באמת מצטיירת כאמיצה  
7/10/2002 11:54 אנונימית להפעם    בתור מישהי שהולכת לעבור הפלה עקב מצוקה נפשית עוד שעתיים -רותי- איזה כיף לדעת שאני לא היחידה שאינה מושלמת (ל"ת)  
7/10/2002 12:24 רויטל    רותי יקרה, מעריצה את האומץ שלך להודות ולשתף אותנו. (ל"ת)  
7/10/2002 14:8 ליאת    וואו, רותי הממת אותי  
7/10/2002 21:15 שפירית    הי, רותי, לא אמרו לך שאסור להפחיד נשים בהריון ?  
7/10/2002 21:54 איריס גוב    על פי התהום  
7/10/2002 23:23 אסנת ש.    רותי יקרה כל כך  
7/10/2002 23:27 כלבובה    רותי,  
8/10/2002 1:26 Efrat_L    רותי (ואסנת),  
8/10/2002 8:41 אמא לאחד    תודה לכולכן  
8/10/2002 9:53 מירב שרמן    רותי, פיה יקרה, חשבת פעם שאולי את פשוט צודקת  
8/10/2002 11:46 זהר    אוי אוי איזה דיון ! בשביל דיונים כאלו  
8/10/2002 12:17 אסנת ש.    אפרת יקרה, אשמח מאוד לראות אותך פה כמו פעם... (ל"ת)  
9/10/2002 1:19 רותי קרני הורוביץ    תודה מעומק הלב על דבריכן (ל"ת)  
10/10/2002 0:50 רותי קרני הורוביץ    סליחה על הפלסטר הסתמי, לא יכולתי להתמקד. שמחתי להפחיד  
10/10/2002 13:47 אסנת ש.    באמת תהיתי, את רותי – לקונית? הייתכן? וכרגיל התבדתי  
15/10/2002 23:58 איריס גוב    רותי - שלחתי לך מייל (ל"ת)