שלום לך בתור הורה שלא מיניק ומתענין בהאכלה מבקבוקים אז הסימיליאק החדש התגלה כיוצר עצירויות אצלנו כמו גם טופ 1 ומטרנה והיו... המליצו לנו על רמדיה שאין שם גזים ולא עצירויות שזה מכה לא קטנה ,לדעתי תתחילי עם רמדיה כי גם הסימילאק החדש הוא רק לבעיתיים עם לקטוז(?) טייק איט איזי ביי גילי, אבא של נגה
|
תוכן התגובה:
|