פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/3/2003 17:58 גילי מאת:
סימילאק ... כותרת:
שלום לך
בתור הורה שלא מיניק ומתענין בהאכלה מבקבוקים אז הסימיליאק החדש התגלה כיוצר עצירויות אצלנו כמו גם טופ 1 ומטרנה והיו... המליצו לנו על רמדיה שאין שם גזים ולא עצירויות שזה מכה לא קטנה ,לדעתי תתחילי עם רמדיה כי גם הסימילאק החדש הוא רק לבעיתיים עם לקטוז(?)
טייק איט איזי
ביי גילי, אבא של נגה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/3/2003  20:40 הנה קישור לתשובה של טובה בנושא הסימילאק החדש - אימא מימא
1/3/2003  21:02 האם מישהי יודעת מה ההבדל בין נובולאק AR לבין אינפמיל AR? - שירה
1/3/2003  21:10 שאיבות איך וכמה - ורד בוקעי הוד השרון
1/3/2003  21:39 לורד בוקעי בנושא שאיבות - שירה
1/3/2003  22:03 ואם כבר מדברים על הנקה - הנקה בגיל 8 ח' ושילובה עם מוצקים - קצת הסתבכתי,זקוקה לנסיונכם - איילה
1/3/2003  22:26 חלב נשרף?????????????. - אלה
1/3/2003  23:03 לשירה - ענבל ל
1/3/2003  23:58 מעוניינת לעשות סקר קצר: איך התינוק שלכם מתעורר בלילה לאכול? - אמא
2/3/2003  06:06 לאמא - עינת מ
2/3/2003  10:03 לאמא ולאיילה - לירון
2/3/2003  12:14 עוד לשירה על שאיבה - עדה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש