פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/3/2003 21:02 שירה מאת:
האם מישהי יודעת מה ההבדל בין נובולאק AR לבין אינפמיל AR? כותרת:
הבן שלי נאלץ לאכול זאת בעקבות בעיה רפואית. אך לפני כן הוא אכל סימילאק בכמות של 180CC כל 4 שעות, והרופאה אמרה לי לתת לו רק 140CC והאינפמיל ARושזה תואם את הכמות של הסימילאק, אבל הוא כל הזמן בוכה. נראה לי שהוא רעב, מה לעשות? אני לא רוצה להמתין עד מחר, הוא ממש כל הזמן בוכה!
אני מפחדת לתת לו יותר שזה לא ישב לו כמו יציקה בקיבה ויכאיב לו. מה לעשות? האם מישהי התנסתה בזה?



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/3/2003  17:58 סימילאק ... - גילי
1/3/2003  20:40 הנה קישור לתשובה של טובה בנושא הסימילאק החדש - אימא מימא
1/3/2003  21:10 שאיבות איך וכמה - ורד בוקעי הוד השרון
1/3/2003  21:39 לורד בוקעי בנושא שאיבות - שירה
1/3/2003  22:03 ואם כבר מדברים על הנקה - הנקה בגיל 8 ח' ושילובה עם מוצקים - קצת הסתבכתי,זקוקה לנסיונכם - איילה
1/3/2003  22:26 חלב נשרף?????????????. - אלה
1/3/2003  23:03 לשירה - ענבל ל
1/3/2003  23:58 מעוניינת לעשות סקר קצר: איך התינוק שלכם מתעורר בלילה לאכול? - אמא
2/3/2003  06:06 לאמא - עינת מ
2/3/2003  10:03 לאמא ולאיילה - לירון
2/3/2003  12:14 עוד לשירה על שאיבה - עדה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש