הבן שלי נאלץ לאכול זאת בעקבות בעיה רפואית. אך לפני כן הוא אכל סימילאק בכמות של 180CC כל 4 שעות, והרופאה אמרה לי לתת לו רק 140CC והאינפמיל ARושזה תואם את הכמות של הסימילאק, אבל הוא כל הזמן בוכה. נראה לי שהוא רעב, מה לעשות? אני לא רוצה להמתין עד מחר, הוא ממש כל הזמן בוכה! אני מפחדת לתת לו יותר שזה לא ישב לו כמו יציקה בקיבה ויכאיב לו. מה לעשות? האם מישהי התנסתה בזה?
|
תוכן התגובה:
|