פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/3/2003 21:10 ורד בוקעי הוד השרון מאת:
שאיבות איך וכמה כותרת:
הי
לא הצלחתי להבין למה בעצם את זקוקה לתמל אם את מסוגלת לשאוב ?

אולי שווה קודם לבדוק לעומק את האפשרות הזו לפני שתייסרי את עצמך באיזה תמל עדיף ?

ושוב אני מעלה את השאלה רק כי הבנתי מההודעה שיש לך אפשרות לשאוב .

אשמח לשוחח איתך בנדון בפורום.
נ.ב. יש הרבה אמהות שמדברות על הנושא גם במפגשי לה לצה,
ואולי זו גם אופציה ,להגיע למפגש ולדון עם אמהות שהתנסו בכך ?

בהצלחה ורד בוקעי מדריכת הנקה ומדריכת לה לצה בכפר מלל.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/3/2003  17:58 סימילאק ... - גילי
1/3/2003  20:40 הנה קישור לתשובה של טובה בנושא הסימילאק החדש - אימא מימא
1/3/2003  21:02 האם מישהי יודעת מה ההבדל בין נובולאק AR לבין אינפמיל AR? - שירה
1/3/2003  21:39 לורד בוקעי בנושא שאיבות - שירה
1/3/2003  22:03 ואם כבר מדברים על הנקה - הנקה בגיל 8 ח' ושילובה עם מוצקים - קצת הסתבכתי,זקוקה לנסיונכם - איילה
1/3/2003  22:26 חלב נשרף?????????????. - אלה
1/3/2003  23:03 לשירה - ענבל ל
1/3/2003  23:58 מעוניינת לעשות סקר קצר: איך התינוק שלכם מתעורר בלילה לאכול? - אמא
2/3/2003  06:06 לאמא - עינת מ
2/3/2003  10:03 לאמא ולאיילה - לירון
2/3/2003  12:14 עוד לשירה על שאיבה - עדה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש