הי לא הצלחתי להבין למה בעצם את זקוקה לתמל אם את מסוגלת לשאוב ?
אולי שווה קודם לבדוק לעומק את האפשרות הזו לפני שתייסרי את עצמך באיזה תמל עדיף ?
ושוב אני מעלה את השאלה רק כי הבנתי מההודעה שיש לך אפשרות לשאוב .
אשמח לשוחח איתך בנדון בפורום. נ.ב. יש הרבה אמהות שמדברות על הנושא גם במפגשי לה לצה, ואולי זו גם אופציה ,להגיע למפגש ולדון עם אמהות שהתנסו בכך ?
בהצלחה ורד בוקעי מדריכת הנקה ומדריכת לה לצה בכפר מלל.
|
תוכן התגובה:
|