פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/3/2003 06:06 עינת מ מאת:
לאמא כותרת:
כך ב ד י ו ק נדב מתעורר כאשר הוא רעב בלילה. מלידה ועד היום בן כמעט 8 חודשים. כאשר הוא לא רעב אלא משהו אחר מעיר אותו (גרעפס, או סיבה לא ברורה) הוא מתעורר בבכי. כך שנדמה לי שאת יכולה להיות רגועה.
מקווה שעזרתי,
עינת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/3/2003  17:58 סימילאק ... - גילי
1/3/2003  20:40 הנה קישור לתשובה של טובה בנושא הסימילאק החדש - אימא מימא
1/3/2003  21:02 האם מישהי יודעת מה ההבדל בין נובולאק AR לבין אינפמיל AR? - שירה
1/3/2003  21:10 שאיבות איך וכמה - ורד בוקעי הוד השרון
1/3/2003  21:39 לורד בוקעי בנושא שאיבות - שירה
1/3/2003  22:03 ואם כבר מדברים על הנקה - הנקה בגיל 8 ח' ושילובה עם מוצקים - קצת הסתבכתי,זקוקה לנסיונכם - איילה
1/3/2003  22:26 חלב נשרף?????????????. - אלה
1/3/2003  23:03 לשירה - ענבל ל
1/3/2003  23:58 מעוניינת לעשות סקר קצר: איך התינוק שלכם מתעורר בלילה לאכול? - אמא
2/3/2003  10:03 לאמא ולאיילה - לירון
2/3/2003  12:14 עוד לשירה על שאיבה - עדה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש