פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
2/3/2003 06:06
עינת מ
מאת:
לאמא
כותרת:
כך ב ד י ו ק נדב מתעורר כאשר הוא רעב בלילה. מלידה ועד היום בן כמעט 8 חודשים. כאשר הוא לא רעב אלא משהו אחר מעיר אותו (גרעפס, או סיבה לא ברורה) הוא מתעורר בבכי. כך שנדמה לי שאת יכולה להיות רגועה.
מקווה שעזרתי,
עינת
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
1/3/2003 17:58
סימילאק ...
-
גילי
1/3/2003 20:40
הנה קישור לתשובה של טובה בנושא הסימילאק החדש
-
אימא מימא
1/3/2003 21:02
האם מישהי יודעת מה ההבדל בין נובולאק AR לבין אינפמיל AR?
-
שירה
1/3/2003 21:10
שאיבות איך וכמה
-
ורד בוקעי הוד השרון
1/3/2003 21:39
לורד בוקעי בנושא שאיבות
-
שירה
1/3/2003 22:03
ואם כבר מדברים על הנקה - הנקה בגיל 8 ח' ושילובה עם מוצקים - קצת הסתבכתי,זקוקה לנסיונכם
-
איילה
1/3/2003 22:26
חלב נשרף?????????????.
-
אלה
1/3/2003 23:03
לשירה
-
ענבל ל
1/3/2003 23:58
מעוניינת לעשות סקר קצר: איך התינוק שלכם מתעורר בלילה לאכול?
-
אמא
2/3/2003 10:03
לאמא ולאיילה
-
לירון
2/3/2003 12:14
עוד לשירה על שאיבה
-
עדה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש