סתיוי בשעה טובה כבר הגיע לגיל המופלג של 8 ח' (איך עובר הזמן!) ונראה שנהנה מלהיות גדול. הוא מת על המוצקים כך שין לו שום בעיה לאכול ביום רק מוצקים (בלילה אבל הוא קורע אותי). אני מצידי עוד לא בטוחה שאני רוצה כבר להפסיק להניק, אבל לא מצליחה לסדר את המעט ההנקה שנשאר. סתיו אוכל ב 6, 10, 13.30 , 17, 20, 24 (וגם באמצע הלילה - אבל זה כבר סיפור אחר). חשבתי להניק רק ב24 ו6 בבוקר - אבל הציצים שלי מסרבים להתאים את עצמם ולחכות 18 שעות. האם זה באמת בלתי אפשרי או שהם "עושים בעיות" רק לי? ביום אני לא יכולה להניק, כי אני לא תמיד נמצאת (ולשאוב לא בא בחשבון, ואין טעם - הוא לא מת על החלב, הוא מת על הציצי). חשבתי להניק בארוחה של 20 - אבל גילינו שעם בקבוק עם הדייסה הוא נרדם תוך שניות ועם הציצי - מתעורר כשאני משתחררת ולא מוכן להירדם לבד. אז מה עושים? אולי כדאי כבר להפסיק עם ההנקה? בטיפת חלב אמרו לי שעדיף לא להניק כבר כי בהנקות רחוקות החלב "נשרף" בציצי וכבר לא טוב לילד. זה נכון? ואיך אתן האמהות שמניקות גם אחרי גיל שנה? איך זה עובד?
תודה
|
תוכן התגובה:
|