פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/3/2003 22:03 איילה מאת:
ואם כבר מדברים על הנקה - הנקה בגיל 8 ח' ושילובה עם מוצקים - קצת הסתבכתי,זקוקה לנסיונכם כותרת:
סתיוי בשעה טובה כבר הגיע לגיל המופלג של 8 ח' (איך עובר הזמן!) ונראה שנהנה מלהיות גדול. הוא מת על המוצקים כך שין לו שום בעיה לאכול ביום רק מוצקים (בלילה אבל הוא קורע אותי). אני מצידי עוד לא בטוחה שאני רוצה כבר להפסיק להניק, אבל לא מצליחה לסדר את המעט ההנקה שנשאר. סתיו אוכל ב 6, 10, 13.30 , 17, 20, 24 (וגם באמצע הלילה - אבל זה כבר סיפור אחר). חשבתי להניק רק ב24 ו6 בבוקר - אבל הציצים שלי מסרבים להתאים את עצמם ולחכות 18 שעות. האם זה באמת בלתי אפשרי או שהם "עושים בעיות" רק לי? ביום אני לא יכולה להניק, כי אני לא תמיד נמצאת (ולשאוב לא בא בחשבון, ואין טעם - הוא לא מת על החלב, הוא מת על הציצי). חשבתי להניק בארוחה של 20 - אבל גילינו שעם בקבוק עם הדייסה הוא נרדם תוך שניות ועם הציצי - מתעורר כשאני משתחררת ולא מוכן להירדם לבד. אז מה עושים? אולי כדאי כבר להפסיק עם ההנקה? בטיפת חלב אמרו לי שעדיף לא להניק כבר כי בהנקות רחוקות החלב "נשרף" בציצי וכבר לא טוב לילד. זה נכון? ואיך אתן האמהות שמניקות גם אחרי גיל שנה? איך זה עובד?

תודה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/3/2003  17:58 סימילאק ... - גילי
1/3/2003  20:40 הנה קישור לתשובה של טובה בנושא הסימילאק החדש - אימא מימא
1/3/2003  21:02 האם מישהי יודעת מה ההבדל בין נובולאק AR לבין אינפמיל AR? - שירה
1/3/2003  21:10 שאיבות איך וכמה - ורד בוקעי הוד השרון
1/3/2003  21:39 לורד בוקעי בנושא שאיבות - שירה
1/3/2003  22:26 חלב נשרף?????????????. - אלה
1/3/2003  23:03 לשירה - ענבל ל
1/3/2003  23:58 מעוניינת לעשות סקר קצר: איך התינוק שלכם מתעורר בלילה לאכול? - אמא
2/3/2003  06:06 לאמא - עינת מ
2/3/2003  10:03 לאמא ולאיילה - לירון
2/3/2003  12:14 עוד לשירה על שאיבה - עדה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש