פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 19:28 סאלוש מאת:
לגבי השחיה בשד' מוריה בחיפה כותרת:
(מלון הולידיי אין)

יש המלצות לחיוב או שלילה? זה מרחק הליכה ברגל בשבילי אז מפתה. לא מצאתי הרבה במנוע.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/3/2003  17:26 שחייה - סוז
8/3/2003  18:27 תודה (ל"ת) - aa
8/3/2003  20:32 סאלוש, - אמא של ליאור
9/3/2003  09:26 ** שאלה בעניין השחייה ** וסאלוש. - חיה של שירי
9/3/2003  16:29 חבל... (וחיסונים) - סאלוש
9/3/2003  20:43 חיה- מי שלא מחסנת, עדיף לא להכניס לבריכה...אין לי מושג עד מתי, אבל אם רוזנטל אמר שנה, כנראה ששנה... (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש