פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/3/2003 16:29 סאלוש מאת:
חבל... (וחיסונים) כותרת:
איזה בעסה שסגרו!! אוף אוף. אני אתקשר לוודא את זה. חוץ מזה מה שלום המתוקה?

וחיה, צלצלתי אלייך יום אחד... בכל אופן כן עד עכשיו חיסנתי את הצהבת B ויש לנו תור לחיסון של חודשיים (מחומש) למרות שהתעכבתי קצת (לא בכוונה). לא בכיף אני מחסנת אבל אני מפחדת מהמחלות יותר. טוב כבר דיברנו על זה... מה את החלטת? ומה שלום המתוקה שלך? (ואת חוזרת לעבוד?)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/3/2003  17:26 שחייה - סוז
8/3/2003  18:27 תודה (ל"ת) - aa
8/3/2003  19:28 לגבי השחיה בשד' מוריה בחיפה - סאלוש
8/3/2003  20:32 סאלוש, - אמא של ליאור
9/3/2003  09:26 ** שאלה בעניין השחייה ** וסאלוש. - חיה של שירי
9/3/2003  20:43 חיה- מי שלא מחסנת, עדיף לא להכניס לבריכה...אין לי מושג עד מתי, אבל אם רוזנטל אמר שנה, כנראה ששנה... (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש