|
9/3/2003 16:29
|
סאלוש
|
מאת:
|
|
חבל... (וחיסונים)
|
כותרת:
|
איזה בעסה שסגרו!! אוף אוף. אני אתקשר לוודא את זה. חוץ מזה מה שלום המתוקה?
וחיה, צלצלתי אלייך יום אחד... בכל אופן כן עד עכשיו חיסנתי את הצהבת B ויש לנו תור לחיסון של חודשיים (מחומש) למרות שהתעכבתי קצת (לא בכוונה). לא בכיף אני מחסנת אבל אני מפחדת מהמחלות יותר. טוב כבר דיברנו על זה... מה את החלטת? ומה שלום המתוקה שלך? (ואת חוזרת לעבוד?)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|