פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/3/2003 20:43 לירון מאת:
חיה- מי שלא מחסנת, עדיף לא להכניס לבריכה...אין לי מושג עד מתי, אבל אם רוזנטל אמר שנה, כנראה ששנה... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/3/2003  17:26 שחייה - סוז
8/3/2003  18:27 תודה (ל"ת) - aa
8/3/2003  19:28 לגבי השחיה בשד' מוריה בחיפה - סאלוש
8/3/2003  20:32 סאלוש, - אמא של ליאור
9/3/2003  09:26 ** שאלה בעניין השחייה ** וסאלוש. - חיה של שירי
9/3/2003  16:29 חבל... (וחיסונים) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש