|
9/3/2003 09:26
|
חיה של שירי
|
מאת:
|
|
** שאלה בעניין השחייה ** וסאלוש.
|
כותרת:
|
אין חשש להעברת מחלות בבריכה לקטנטנים כל כך? אני חושבת שד"ר רוזנטל (מהחיסונים) המליץ שלא להכניס תינוקות לבריכה עד גיל שנה או משהו כזה. אשמח אם האמהות שעושות חוג שחיה עם התינוקי שלהן יתייחסו.
וסאלוש, תגידי, עשיתם בסוף חיסונים??
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|