פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/3/2003 09:26 חיה של שירי מאת:
** שאלה בעניין השחייה ** וסאלוש. כותרת:
אין חשש להעברת מחלות בבריכה לקטנטנים כל כך?
אני חושבת שד"ר רוזנטל (מהחיסונים) המליץ שלא להכניס תינוקות לבריכה עד גיל שנה או משהו כזה.
אשמח אם האמהות שעושות חוג שחיה עם התינוקי שלהן יתייחסו.

וסאלוש, תגידי, עשיתם בסוף חיסונים??

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/3/2003  17:26 שחייה - סוז
8/3/2003  18:27 תודה (ל"ת) - aa
8/3/2003  19:28 לגבי השחיה בשד' מוריה בחיפה - סאלוש
8/3/2003  20:32 סאלוש, - אמא של ליאור
9/3/2003  16:29 חבל... (וחיסונים) - סאלוש
9/3/2003  20:43 חיה- מי שלא מחסנת, עדיף לא להכניס לבריכה...אין לי מושג עד מתי, אבל אם רוזנטל אמר שנה, כנראה ששנה... (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש