פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 20:32 אמא של ליאור מאת:
סאלוש, כותרת:
את בטוחה שיש שם שחיה? אני התקשרתי אליהם ואמרו לי שאין.
יש לך עוד פרטים?
יש עוד מקומות בחיפה?
אמא של ליאור

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/3/2003  17:26 שחייה - סוז
8/3/2003  18:27 תודה (ל"ת) - aa
8/3/2003  19:28 לגבי השחיה בשד' מוריה בחיפה - סאלוש
9/3/2003  09:26 ** שאלה בעניין השחייה ** וסאלוש. - חיה של שירי
9/3/2003  16:29 חבל... (וחיסונים) - סאלוש
9/3/2003  20:43 חיה- מי שלא מחסנת, עדיף לא להכניס לבריכה...אין לי מושג עד מתי, אבל אם רוזנטל אמר שנה, כנראה ששנה... (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש