פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
8/3/2003 20:32
אמא של ליאור
מאת:
סאלוש,
כותרת:
את בטוחה שיש שם שחיה? אני התקשרתי אליהם ואמרו לי שאין.
יש לך עוד פרטים?
יש עוד מקומות בחיפה?
אמא של ליאור
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
8/3/2003 17:26
שחייה
-
סוז
8/3/2003 18:27
תודה (ל"ת)
-
aa
8/3/2003 19:28
לגבי השחיה בשד' מוריה בחיפה
-
סאלוש
9/3/2003 09:26
** שאלה בעניין השחייה ** וסאלוש.
-
חיה של שירי
9/3/2003 16:29
חבל... (וחיסונים)
-
סאלוש
9/3/2003 20:43
חיה- מי שלא מחסנת, עדיף לא להכניס לבריכה...אין לי מושג עד מתי, אבל אם רוזנטל אמר שנה, כנראה ששנה... (ל"ת)
-
לירון
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש