פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 20:30 מירה עה מאת:
אמא מקסימה, מסכימה עם מיכל ועוד תוספת קטנה כותרת:
להרגיש חרא עם עצמי זה אנושי ו"מותר" (כן, כן, אפילו שזה לא מועיל בלה בלה בלה). אבל כמו שצוטט בנזיר שמכר את הפררי שלו "האנשים הטובים באמת הם אלה המחזקים עצמם בלי הרף". זה לא אומר שהם לא מרגישים אף פעם חרא עם עצמם, אלא שהם יודעים לחזק את עצמם בזמני משבר (או משברונים). אמרת שזה קורה לך פעם ביום בערך, אז אולי ביום ה-10 (סתם לשם הדוגמא) פתאום תקלטי שזה לא "איזה רעה אני שלא שמתי אותה *קודם* במנשא", אלא "איזה יופי שחשבתי על המנשא!" (הרי הרעיון של המנשא בכלל לא היה חייב לעלות על דעתך, נכון?)... מה גם, שכמו שאמרה מיכל, את בתהליך של למידה שמטבעו הולך ומשתפר ככל שהימים חולפים. אז יבוא יום, מאד מאד מהר, שכבר תכירי אותה ותקלטי מה היא משדרת לך כשהיא בוכה. סה"כ הבכי הוא האמצעי העיקרי שלה לתקשר איתך, באמת אל תקחי אותו אישית ותחלישי את עצמך. תנסי לחשוב כל יום איך את יכולה לחזק את עצמך ומה כן עשית "בסדר", אוקיי?
המון הצלחה והנאה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  16:42 לאמא (בכלל לא) רעה - מיכל פ
26/3/2003  22:01 מבחינתי את אמא טובה-צירפתי חומר למחשבה שאולי יעזור לך/ולנו קצת@@@כדאי לקרוא@@@ (טיפונת ארוך) - סוז
26/3/2003  22:47 סוז, איזה סיפור מקסים! (ל"ת) - מירה עה
27/3/2003  07:46 סוז תודה רבה על הסיפור משל נתן לי משה אויר צח לפנים כן ירבו :-)))))))))) (ל"ת) - מעיין של ליב
27/3/2003  07:47 משב - תיקון (ל"ת) - מעיין של ליב
27/3/2003  08:08 בהכרח, הדבר האחרון שאנחנו מנסים הוא זה שעובד. צריך להשלים עם זה. (ל"ת) - רותמית
27/3/2003  09:46 סוז היקרה - טל מ
27/3/2003  11:05 לאמא שמרגישה רעה... - שרי
27/3/2003  13:06 תודה רבה, רבה בנות על העידוד ותשובה לטל מ..... - סוז


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש