פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 09:46 טל מ מאת:
סוז היקרה כותרת:
את נהדרת. הסיפורים שאת מספרת בפורום זה נהדרים ונותנים חומר למחשבה (הסיפור עם הצפרדע)

יישר כוחך!!! את נכס לפורום. המשיכי כך.

דרך אגב, אם זה בסדר, מותר לשאול מאיזה מקור את שואבת סיפורים מדהימים אלו?

טל

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  16:42 לאמא (בכלל לא) רעה - מיכל פ
26/3/2003  20:30 אמא מקסימה, מסכימה עם מיכל ועוד תוספת קטנה - מירה עה
26/3/2003  22:01 מבחינתי את אמא טובה-צירפתי חומר למחשבה שאולי יעזור לך/ולנו קצת@@@כדאי לקרוא@@@ (טיפונת ארוך) - סוז
26/3/2003  22:47 סוז, איזה סיפור מקסים! (ל"ת) - מירה עה
27/3/2003  07:46 סוז תודה רבה על הסיפור משל נתן לי משה אויר צח לפנים כן ירבו :-)))))))))) (ל"ת) - מעיין של ליב
27/3/2003  07:47 משב - תיקון (ל"ת) - מעיין של ליב
27/3/2003  08:08 בהכרח, הדבר האחרון שאנחנו מנסים הוא זה שעובד. צריך להשלים עם זה. (ל"ת) - רותמית
27/3/2003  11:05 לאמא שמרגישה רעה... - שרי
27/3/2003  13:06 תודה רבה, רבה בנות על העידוד ותשובה לטל מ..... - סוז


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש