פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 07:46 מעיין של ליב מאת:
סוז תודה רבה על הסיפור משל נתן לי משה אויר צח לפנים כן ירבו :-)))))))))) (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  16:42 לאמא (בכלל לא) רעה - מיכל פ
26/3/2003  20:30 אמא מקסימה, מסכימה עם מיכל ועוד תוספת קטנה - מירה עה
26/3/2003  22:01 מבחינתי את אמא טובה-צירפתי חומר למחשבה שאולי יעזור לך/ולנו קצת@@@כדאי לקרוא@@@ (טיפונת ארוך) - סוז
26/3/2003  22:47 סוז, איזה סיפור מקסים! (ל"ת) - מירה עה
27/3/2003  07:47 משב - תיקון (ל"ת) - מעיין של ליב
27/3/2003  08:08 בהכרח, הדבר האחרון שאנחנו מנסים הוא זה שעובד. צריך להשלים עם זה. (ל"ת) - רותמית
27/3/2003  09:46 סוז היקרה - טל מ
27/3/2003  11:05 לאמא שמרגישה רעה... - שרי
27/3/2003  13:06 תודה רבה, רבה בנות על העידוד ותשובה לטל מ..... - סוז


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש