פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/3/2003 08:08
רותמית
מאת:
בהכרח, הדבר האחרון שאנחנו מנסים הוא זה שעובד. צריך להשלים עם זה. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/3/2003 16:42
לאמא (בכלל לא) רעה
-
מיכל פ
26/3/2003 20:30
אמא מקסימה, מסכימה עם מיכל ועוד תוספת קטנה
-
מירה עה
26/3/2003 22:01
מבחינתי את אמא טובה-צירפתי חומר למחשבה שאולי יעזור לך/ולנו קצת@@@כדאי לקרוא@@@ (טיפונת ארוך)
-
סוז
26/3/2003 22:47
סוז, איזה סיפור מקסים! (ל"ת)
-
מירה עה
27/3/2003 07:46
סוז תודה רבה על הסיפור משל נתן לי משה אויר צח לפנים כן ירבו :-)))))))))) (ל"ת)
-
מעיין של ליב
27/3/2003 07:47
משב - תיקון (ל"ת)
-
מעיין של ליב
27/3/2003 09:46
סוז היקרה
-
טל מ
27/3/2003 11:05
לאמא שמרגישה רעה...
-
שרי
27/3/2003 13:06
תודה רבה, רבה בנות על העידוד ותשובה לטל מ.....
-
סוז
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש