פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 11:05 שרי מאת:
לאמא שמרגישה רעה... כותרת:
את יודעת מה אני אומרת תמיד לבנות שלי - אין ילדים רעים. יש רק מעשים רעים.. קשה לי להגיד את זה גם על אמהות או אבות כי למרבה הצער כאלה יש רעים אבל לא את !!!! בחייך תני לעצמך קצת מקום לא להיות מושלמת.. ואל תכני את עצך רעה לעולם !!!!!! קשה לך.. מה זה לא מובן? יש לך תינוקת קטנה וחדשה ואת לא תמיד מצליחה להרגיע אותה - נו אז מה? הרי כל ענין ההורות הוא בחלקו הגדול ניסוי וטעיה - אז עכשיו את יודעת להכניס למנשא ומחרתיים תביני משהו אחר עליה ותעל במוחך שיטת הרגעה חדשה....
לגבי שנת הצהרים באופן מיוחד - אני הייתי מציעה לך לישון כשהיא ישנה גם אם זה לא ממש צהריים.. וככה יהיה לשתיכן יותר קל ולגבי כל השאר - חקי אותה וחבקי את עצמך, בקשי מבעלך שיחבק אותך, תאהבי את עצמך, תסלחי לעצמך.. אל תחמירי כל כך... זו תקופה קשה וכשקשה לך פשוט תזכרי את זה - תשנני לעצמך - יעבור יעבור עובר עבר...
הרבה עידודים וחיזוקים...
שרי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  16:42 לאמא (בכלל לא) רעה - מיכל פ
26/3/2003  20:30 אמא מקסימה, מסכימה עם מיכל ועוד תוספת קטנה - מירה עה
26/3/2003  22:01 מבחינתי את אמא טובה-צירפתי חומר למחשבה שאולי יעזור לך/ולנו קצת@@@כדאי לקרוא@@@ (טיפונת ארוך) - סוז
26/3/2003  22:47 סוז, איזה סיפור מקסים! (ל"ת) - מירה עה
27/3/2003  07:46 סוז תודה רבה על הסיפור משל נתן לי משה אויר צח לפנים כן ירבו :-)))))))))) (ל"ת) - מעיין של ליב
27/3/2003  07:47 משב - תיקון (ל"ת) - מעיין של ליב
27/3/2003  08:08 בהכרח, הדבר האחרון שאנחנו מנסים הוא זה שעובד. צריך להשלים עם זה. (ל"ת) - רותמית
27/3/2003  09:46 סוז היקרה - טל מ
27/3/2003  13:06 תודה רבה, רבה בנות על העידוד ותשובה לטל מ..... - סוז


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש