|
27/3/2003 11:05
|
שרי
|
מאת:
|
|
לאמא שמרגישה רעה...
|
כותרת:
|
את יודעת מה אני אומרת תמיד לבנות שלי - אין ילדים רעים. יש רק מעשים רעים.. קשה לי להגיד את זה גם על אמהות או אבות כי למרבה הצער כאלה יש רעים אבל לא את !!!! בחייך תני לעצמך קצת מקום לא להיות מושלמת.. ואל תכני את עצך רעה לעולם !!!!!! קשה לך.. מה זה לא מובן? יש לך תינוקת קטנה וחדשה ואת לא תמיד מצליחה להרגיע אותה - נו אז מה? הרי כל ענין ההורות הוא בחלקו הגדול ניסוי וטעיה - אז עכשיו את יודעת להכניס למנשא ומחרתיים תביני משהו אחר עליה ותעל במוחך שיטת הרגעה חדשה.... לגבי שנת הצהרים באופן מיוחד - אני הייתי מציעה לך לישון כשהיא ישנה גם אם זה לא ממש צהריים.. וככה יהיה לשתיכן יותר קל ולגבי כל השאר - חקי אותה וחבקי את עצמך, בקשי מבעלך שיחבק אותך, תאהבי את עצמך, תסלחי לעצמך.. אל תחמירי כל כך... זו תקופה קשה וכשקשה לך פשוט תזכרי את זה - תשנני לעצמך - יעבור יעבור עובר עבר... הרבה עידודים וחיזוקים... שרי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|