אגב לגבי שינה הילד שלי עוד שבועיים בן שנה ועדיין קם 2-3 פעמים בלילה הור ישן איתנו במיטה ואני עדיים מניקה אותו יש לי תחושה , משיחות עם חברוטת מניקות ולא מניקות, שתינור שיונק עדיין מתעורר בלילה יותר מתינוק שלוקח בקבוק. לדעתי הוא מתעורר בשביל הפינוק כוון שהוא יונק מספר גקות ונרדם שוב מתי הוא יתחיל לישון לילה שלם?
|
תוכן התגובה:
|