נשמע לי בסדר גמור. אם הילדה חיונית בשעות העירות שלה, מתפתחת היטב, אוכלת טוב, שמחה ומאושרת, זה הזמן להצטרף אליה לשנת צהרים מתוקה, ולהסיר דאגה מלבך.
ונורה, יש משהו במה שאת אומרת. למרות שיש בוודאי תינוקות שיונקים וישנים לילה מלא מגיל חודש, נראה לי שרוב התינוקות היונקים אוכלים לעיתים קרובות יותר גם ביום ומן הסתם גם בלילה. הרבה תינוקות יונקים גם לא משתמשים במוצץ, והשד מהווה מקור סיפוק גם לצורך הזה. לא בטוחה שהתשובה שלי תמצא חן בעינייך, אבל הקטנה שלי התחילה לישון לילות שלמים רק בחודשים האחרונים, והיא בת שנתיים וחצי. לפני כן היתה קמה גם 4 ו 6 פעמים בלילה לציצי. אני בחרתי שלא לגמול בלילה.
|
תוכן התגובה:
|