פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 15:13 איריס גוב מאת:
לא הייתי דואגת יותר מידי. (וגם לנורה) כותרת:
נשמע לי בסדר גמור. אם הילדה חיונית בשעות העירות שלה, מתפתחת היטב, אוכלת טוב, שמחה ומאושרת, זה הזמן להצטרף אליה לשנת צהרים מתוקה, ולהסיר דאגה מלבך.

ונורה, יש משהו במה שאת אומרת. למרות שיש בוודאי תינוקות שיונקים וישנים לילה מלא מגיל חודש, נראה לי שרוב התינוקות היונקים אוכלים לעיתים קרובות יותר גם ביום ומן הסתם גם בלילה. הרבה תינוקות יונקים גם לא משתמשים במוצץ, והשד מהווה מקור סיפוק גם לצורך הזה.
לא בטוחה שהתשובה שלי תמצא חן בעינייך, אבל הקטנה שלי התחילה לישון לילות שלמים רק בחודשים האחרונים, והיא בת שנתיים וחצי.
לפני כן היתה קמה גם 4 ו 6 פעמים בלילה לציצי. אני בחרתי שלא לגמול בלילה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  14:26 גאיה, - עידית של שחר
30/8/2004  14:37 היא ישנה כל הלילה...ובכל זאת זה לא הרבה מדיי? (ל"ת) - גאיה
30/8/2004  14:49 שנת לילה - נורה
30/8/2004  15:01 ++OT++ לכל מי שיש לה בעיה עם מוצצי רמדיה סיליק - רונה
30/8/2004  15:03 לגאיה - זה בסדר. ולנורה... - ליאורקה
30/8/2004  15:14 מוצצי סיליק ראיתי היום גם ביוחננוף ברחובות. (ל"ת) - איריס גוב
30/8/2004  15:30 איריס גוב, - תהילה
30/8/2004  15:32 סליחה אבל הלוואי וכל מוצצי רמדיה יחד עם המפעל ישרפו ולא יקומו לתחיה יותר - רגינה
30/8/2004  15:39 תהילה - לא. צר לי. לא משתמשת במוצצים ולא שמתי לב, רק זוכרת שעברתי ליד המדף וראיתי שיש. ורגינה , - איריס גוב
30/8/2004  15:53 לתהילה ביוניברס נתניה יש מסיליקון ויכול להיות שגם אחרים שווה לטלפן (ל"ת) - רונה
30/8/2004  15:55 משהו חביב שקיבלתי במייל - רונה
30/8/2004  16:45 ראיתי בתינוקי בהוד השרון - נוש
30/8/2004  20:55 אצלנו.... - אמא של יובלי
30/8/2004  21:07 תודה, אני יצלצל ויברר. (ל"ת) - תהילה
30/8/2004  22:43 רונה יקרה המון תודה. אני הולכת לישון לגמרי אחרת אחרי שקראתי את מה שהבאת פה. גדול. (ל"ת) - תמרה
31/8/2004  14:24 רונה פשוט מדהים, כל הכבוד על היצירה כ"כ יפה! (ל"ת) - ורד ג.
31/8/2004  15:24 ורד.ג למען הסר ספק - לא אני כתבתי. שמחה שנהנתן (ל"ת) - רונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש