גאיה יקרה, ליאם בן שנה וחודשיים וגם הוא ישן בין 3-4 שעות במשך היום (בוקר וצהריים). זה בסדר ואפילו מבורך! הלילות אצלו בתקופות. בעקרון, הוא הולך לישון בין 8:00-9:00 עד 6:00 (לפעמים עם התעוררויות באמצע). אתמול בלילה הלך לישון ב 9:00, התעורר ב 5:00, עבר אלינו למיטה והמשיך איתי עד 10:00! עכשיו הוא ישן את שנת הצהריים... ולנורה - מנסיון, אין שום קשר בין הנקה למספר היקיצות בלילה. אני הנקתי את ליאם תקופה ארוכה והלילות לא השתנו בעקבות המעבר לתמ"ל וגם דייסות לא עזרו. זה הרבה יותר הרגל מאשר רעב. את יכולה להרגיל אותו לישון לילה שלם בלי לינוק אם את רוצה. זה שאלה של אם בא לך "להלחם" בזה או לא. שינה נעימה לכולנו...
|
תוכן התגובה:
|