פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 15:03 ליאורקה מאת:
לגאיה - זה בסדר. ולנורה... כותרת:
גאיה יקרה,
ליאם בן שנה וחודשיים וגם הוא ישן בין 3-4 שעות במשך היום (בוקר וצהריים). זה בסדר ואפילו מבורך! הלילות אצלו בתקופות. בעקרון, הוא הולך לישון בין 8:00-9:00 עד 6:00 (לפעמים עם התעוררויות באמצע). אתמול בלילה הלך לישון ב 9:00, התעורר ב 5:00, עבר אלינו למיטה והמשיך איתי עד 10:00! עכשיו הוא ישן את שנת הצהריים...
ולנורה - מנסיון, אין שום קשר בין הנקה למספר היקיצות בלילה. אני הנקתי את ליאם תקופה ארוכה והלילות לא השתנו בעקבות המעבר לתמ"ל וגם דייסות לא עזרו. זה הרבה יותר הרגל מאשר רעב. את יכולה להרגיל אותו לישון לילה שלם בלי לינוק אם את רוצה. זה שאלה של אם בא לך "להלחם" בזה או לא.
שינה נעימה לכולנו...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  14:26 גאיה, - עידית של שחר
30/8/2004  14:37 היא ישנה כל הלילה...ובכל זאת זה לא הרבה מדיי? (ל"ת) - גאיה
30/8/2004  14:49 שנת לילה - נורה
30/8/2004  15:01 ++OT++ לכל מי שיש לה בעיה עם מוצצי רמדיה סיליק - רונה
30/8/2004  15:13 לא הייתי דואגת יותר מידי. (וגם לנורה) - איריס גוב
30/8/2004  15:14 מוצצי סיליק ראיתי היום גם ביוחננוף ברחובות. (ל"ת) - איריס גוב
30/8/2004  15:30 איריס גוב, - תהילה
30/8/2004  15:32 סליחה אבל הלוואי וכל מוצצי רמדיה יחד עם המפעל ישרפו ולא יקומו לתחיה יותר - רגינה
30/8/2004  15:39 תהילה - לא. צר לי. לא משתמשת במוצצים ולא שמתי לב, רק זוכרת שעברתי ליד המדף וראיתי שיש. ורגינה , - איריס גוב
30/8/2004  15:53 לתהילה ביוניברס נתניה יש מסיליקון ויכול להיות שגם אחרים שווה לטלפן (ל"ת) - רונה
30/8/2004  15:55 משהו חביב שקיבלתי במייל - רונה
30/8/2004  16:45 ראיתי בתינוקי בהוד השרון - נוש
30/8/2004  20:55 אצלנו.... - אמא של יובלי
30/8/2004  21:07 תודה, אני יצלצל ויברר. (ל"ת) - תהילה
30/8/2004  22:43 רונה יקרה המון תודה. אני הולכת לישון לגמרי אחרת אחרי שקראתי את מה שהבאת פה. גדול. (ל"ת) - תמרה
31/8/2004  14:24 רונה פשוט מדהים, כל הכבוד על היצירה כ"כ יפה! (ל"ת) - ורד ג.
31/8/2004  15:24 ורד.ג למען הסר ספק - לא אני כתבתי. שמחה שנהנתן (ל"ת) - רונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש