פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
30/8/2004 22:43
תמרה
מאת:
רונה יקרה המון תודה. אני הולכת לישון לגמרי אחרת אחרי שקראתי את מה שהבאת פה. גדול. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/8/2004 14:26
גאיה,
-
עידית של שחר
30/8/2004 14:37
היא ישנה כל הלילה...ובכל זאת זה לא הרבה מדיי? (ל"ת)
-
גאיה
30/8/2004 14:49
שנת לילה
-
נורה
30/8/2004 15:01
++OT++ לכל מי שיש לה בעיה עם מוצצי רמדיה סיליק
-
רונה
30/8/2004 15:03
לגאיה - זה בסדר. ולנורה...
-
ליאורקה
30/8/2004 15:13
לא הייתי דואגת יותר מידי. (וגם לנורה)
-
איריס גוב
30/8/2004 15:14
מוצצי סיליק ראיתי היום גם ביוחננוף ברחובות. (ל"ת)
-
איריס גוב
30/8/2004 15:30
איריס גוב,
-
תהילה
30/8/2004 15:32
סליחה אבל הלוואי וכל מוצצי רמדיה יחד עם המפעל ישרפו ולא יקומו לתחיה יותר
-
רגינה
30/8/2004 15:39
תהילה - לא. צר לי. לא משתמשת במוצצים ולא שמתי לב, רק זוכרת שעברתי ליד המדף וראיתי שיש. ורגינה ,
-
איריס גוב
30/8/2004 15:53
לתהילה ביוניברס נתניה יש מסיליקון ויכול להיות שגם אחרים שווה לטלפן (ל"ת)
-
רונה
30/8/2004 15:55
משהו חביב שקיבלתי במייל
-
רונה
30/8/2004 16:45
ראיתי בתינוקי בהוד השרון
-
נוש
30/8/2004 20:55
אצלנו....
-
אמא של יובלי
30/8/2004 21:07
תודה, אני יצלצל ויברר. (ל"ת)
-
תהילה
31/8/2004 14:24
רונה פשוט מדהים, כל הכבוד על היצירה כ"כ יפה! (ל"ת)
-
ורד ג.
31/8/2004 15:24
ורד.ג למען הסר ספק - לא אני כתבתי. שמחה שנהנתן (ל"ת)
-
רונה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש