|
30/8/2004 20:55
|
אמא של יובלי
|
מאת:
|
|
אצלנו....
|
כותרת:
|
יובלי בת 7 חודשים ישנ הבערך שעה-שעתיים בבוקר צהריים בפעמיים. היא ישנה בערך ב-11 בבוקר לכמעט שעה ואח"כ בשתיים בערך נרדמת לעוד כחצי שעה . אבל לדעתי אם היא ישנה סימן שהיא צריכה לישון וחוץ מזה תלוי מתיע היא מתעוררת בוקר!! יובלי ישנה עד 8 בבוקר ולפעמים קצת יותר כך שזה תלוימאוד בסה"כ שינה שיש לה ביום. אבל תהני מהשעות האלו - נשמע לי דווקא מגניב שנ"צ כזו טובה לה וגם לך אז שתהיה לכן שנ"צ ערבה (-:
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|