פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 20:55 אמא של יובלי מאת:
אצלנו.... כותרת:
יובלי בת 7 חודשים ישנ הבערך שעה-שעתיים בבוקר צהריים בפעמיים. היא ישנה בערך ב-11 בבוקר לכמעט שעה ואח"כ בשתיים בערך נרדמת לעוד כחצי שעה . אבל לדעתי אם היא ישנה סימן שהיא צריכה לישון וחוץ מזה תלוי מתיע היא מתעוררת בוקר!! יובלי ישנה עד 8 בבוקר ולפעמים קצת יותר כך שזה תלוימאוד בסה"כ שינה שיש לה ביום.
אבל תהני מהשעות האלו - נשמע לי דווקא מגניב שנ"צ כזו טובה לה וגם לך אז שתהיה לכן שנ"צ ערבה (-:

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  14:26 גאיה, - עידית של שחר
30/8/2004  14:37 היא ישנה כל הלילה...ובכל זאת זה לא הרבה מדיי? (ל"ת) - גאיה
30/8/2004  14:49 שנת לילה - נורה
30/8/2004  15:01 ++OT++ לכל מי שיש לה בעיה עם מוצצי רמדיה סיליק - רונה
30/8/2004  15:03 לגאיה - זה בסדר. ולנורה... - ליאורקה
30/8/2004  15:13 לא הייתי דואגת יותר מידי. (וגם לנורה) - איריס גוב
30/8/2004  15:14 מוצצי סיליק ראיתי היום גם ביוחננוף ברחובות. (ל"ת) - איריס גוב
30/8/2004  15:30 איריס גוב, - תהילה
30/8/2004  15:32 סליחה אבל הלוואי וכל מוצצי רמדיה יחד עם המפעל ישרפו ולא יקומו לתחיה יותר - רגינה
30/8/2004  15:39 תהילה - לא. צר לי. לא משתמשת במוצצים ולא שמתי לב, רק זוכרת שעברתי ליד המדף וראיתי שיש. ורגינה , - איריס גוב
30/8/2004  15:53 לתהילה ביוניברס נתניה יש מסיליקון ויכול להיות שגם אחרים שווה לטלפן (ל"ת) - רונה
30/8/2004  15:55 משהו חביב שקיבלתי במייל - רונה
30/8/2004  16:45 ראיתי בתינוקי בהוד השרון - נוש
30/8/2004  21:07 תודה, אני יצלצל ויברר. (ל"ת) - תהילה
30/8/2004  22:43 רונה יקרה המון תודה. אני הולכת לישון לגמרי אחרת אחרי שקראתי את מה שהבאת פה. גדול. (ל"ת) - תמרה
31/8/2004  14:24 רונה פשוט מדהים, כל הכבוד על היצירה כ"כ יפה! (ל"ת) - ורד ג.
31/8/2004  15:24 ורד.ג למען הסר ספק - לא אני כתבתי. שמחה שנהנתן (ל"ת) - רונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש