|
20/9/2004 14:07
|
R
|
מאת:
|
|
את צריכה לבדוק אם את מחוסנת למחלת הנשיקה
|
כותרת:
|
אם לא בדקו לך בתחילת ההריון / לפני ההריון. מדובר בבדיקת דם רגילה, שרופא המשפחה (שבד"כ זמין יותר מרופא נשים) יכול לשלוח אותך.
בכל מקרה תתפסי מרחק.
בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|