פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/9/2004 19:13
לירי
מאת:
תודה רבה לכולכן! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/9/2004 14:07
את צריכה לבדוק אם את מחוסנת למחלת הנשיקה
-
R
20/9/2004 14:24
קודם כדאי שתבררי בדיוק במה נדבקה...
-
לי
20/9/2004 15:26
אם כבר במחלת הנשיקה עסקינן, האם תוכלנה לספר מה הסמפטומים של המחלה? (ל"ת)
-
לימור
20/9/2004 15:31
עד שאת יודעת מה ומי,
-
תמרה
20/9/2004 15:31
עד שאת יודעת מה ומי,
-
תמרה
20/9/2004 15:48
סימפטומים: זיהום וירלי כללי, כמו שפעת אבל יותר קשה ויכול להשפיע לתקופה ארוהב. (ל"ת)
-
פשפשית
20/9/2004 15:56
הי פשפשית, התכוונתי ממש לתחושות שחשים, מה בדיוק מרגיש אדם שנדבק במחלה? תשישות? כאבים? חום? אני שואלת..
-
לימור
20/9/2004 16:20
רק רגע - לפני שאת נכנסת ללחץ
-
לי
20/9/2004 19:38
וללי, מהיכן כל הידע בתחום?ממש הרשמת אותי. (ל"ת)
-
לירי
20/9/2004 21:01
מהיפוכונריות
-
לי
20/9/2004 21:04
סליחה לי,
-
לי1
21/9/2004 09:04
אצלי זה מנסיון
-
לי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש