|
20/9/2004 15:56
|
לימור
|
מאת:
|
|
הי פשפשית, התכוונתי ממש לתחושות שחשים, מה בדיוק מרגיש אדם שנדבק במחלה? תשישות? כאבים? חום? אני שואלת..
|
כותרת:
|
כי בעלי לאחרונה חש תשישות בלתי מוסברת, חולשה, חום שעולה פעם ביום ויורד עם כדור. חום לא גבוה, מקסימום 38.1. כאבים בשרירים וכד'. אנחנו מתכננים להכנס להריון ואני לא רוצה לעשות את זה כל עוד אין תשובות . השבוע הוא אמור לעשות בדיקת דם ואז נהיה חכמים יותר אבל עד אז אשמח לכל אינפורמציה.
לימור
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|