|
20/9/2004 21:01
|
לי
|
מאת:
|
|
מהיפוכונריות
|
כותרת:
|
אני הייתי נורא בלחץ בהריון מ-CMV. אז שוטטתי בפורומים ושאלתי רופאים ובררתי. ואפילו עשיתי בדיקה איזה שלוש פעמים במהלך ההריון. אני יודעת שהרופאים קצת חלוקים בדעתם שעניין הוודאות שהבדיקה נותנת אבל אני נאחזתי בזה. מה שבאמת אבל הבנתי זה החשיבות של לשטוף טוב טוב ידיים וזה תקף גם לאחר הלידה ובטיפול בתינוק. בכלל יש רופאים שאומרים שהיו בעולם הרבה פחות מחלות אם רק היינו שוטפים יותר ידיים...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|