מה היא שותה ואוכלת בדרך כלל? תמ"ל או ציצי? ואיזה נוזלים כן הצלחת להשקות אותה בכל זאת? אם יש משהו שיותר טעים לה- אפשר לנסות לפתות אותה- רק לפרק הזמן הזה שהיא חולה. יכול מאוד להיות שבוקעות לה שיניים, וגם זה מרתיע משתיה. אצלנו כשיהא היתה קטנה וסירבה לשתות נתתי תה צמחים מהול מאוד לתינוקות. היא אהבה ושתתה בכיף. (תה שומר של היפ, אבל יש עוד הרבה סוגים). לבריאות
|
תוכן התגובה:
|