פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 10:22 רוית ב' מאת:
הוסיפי פרטים כותרת:
מה היא שותה ואוכלת בדרך כלל? תמ"ל או ציצי? ואיזה נוזלים כן הצלחת להשקות אותה בכל זאת? אם יש משהו שיותר טעים לה- אפשר לנסות לפתות אותה- רק לפרק הזמן הזה שהיא חולה. יכול מאוד להיות שבוקעות לה שיניים, וגם זה מרתיע משתיה.
אצלנו כשיהא היתה קטנה וסירבה לשתות נתתי תה צמחים מהול מאוד לתינוקות. היא אהבה ושתתה בכיף. (תה שומר של היפ, אבל יש עוד הרבה סוגים).
לבריאות

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  10:25 רק עכשיו התחלנו לחזור לעצמנו - פרח
13/1/2005  10:37 תודה תודה - אמא מודאגת
13/1/2005  11:13 היא כבר אוכלת מוצקים ? - פרח
13/1/2005  12:20 לפרח - אמא מודאגת
13/1/2005  12:31 אוכל של "גדולים" - פרח
13/1/2005  13:20 תודה פרח עזרת לי מאוד, אני הולכת לנסות. (ל"ת) - אמא מודאגת
14/1/2005  11:10 אמא מודאגת....ופרח גם ! - פרח


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש