לרוית ב' - אכן בלי לכתוב, גם הקטנטנה שותה מעט תה שומר של היפ, אבל זה ממש בכמויות מזעריות. היא אוכלת בד"כ מטרנה צמחית (החלבי גרם לשלשולים) וכבר בשבועות האחרונים גם מוצקים.
לפרח - לא ניסיתי בכלל מוצקים מחשש שזה כבד מדיי אבל אחרי מה שכתבת אני אנסה לפחות פירות? אם תוכלי לכתוב לי מה הלך אצלכם אשמח. כל 15 דקות שתייה הוא היה מוכן לשתות? זה הספיק ולא הגעתם חלילה להתייבשות.
שוב תודה לכן
|
תוכן התגובה:
|