פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 10:37 אמא מודאגת מאת:
תודה תודה כותרת:
לרוית ב' - אכן בלי לכתוב, גם הקטנטנה שותה מעט תה שומר של היפ, אבל זה ממש בכמויות מזעריות. היא אוכלת בד"כ מטרנה צמחית (החלבי גרם לשלשולים) וכבר בשבועות האחרונים גם מוצקים.

לפרח - לא ניסיתי בכלל מוצקים מחשש שזה כבד מדיי אבל אחרי מה שכתבת אני אנסה לפחות פירות? אם תוכלי לכתוב לי מה הלך אצלכם אשמח.
כל 15 דקות שתייה הוא היה מוכן לשתות? זה הספיק ולא הגעתם חלילה להתייבשות.

שוב תודה לכן

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  10:22 הוסיפי פרטים - רוית ב'
13/1/2005  10:25 רק עכשיו התחלנו לחזור לעצמנו - פרח
13/1/2005  11:13 היא כבר אוכלת מוצקים ? - פרח
13/1/2005  12:20 לפרח - אמא מודאגת
13/1/2005  12:31 אוכל של "גדולים" - פרח
13/1/2005  13:20 תודה פרח עזרת לי מאוד, אני הולכת לנסות. (ל"ת) - אמא מודאגת
14/1/2005  11:10 אמא מודאגת....ופרח גם ! - פרח


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש