פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 12:31 פרח מאת:
אוכל של "גדולים" כותרת:
דווקא אצלנו הוא העדיף את המרק-עוף-ירקות על פני הפירות. עוד דבר ששמתי לב אליו - הוא אכל את האוכל "שלנו" בהתלהבות בתקופה שהיה חולה, ובקושי הסתכל על ה"מרק/פירות" שלו. אולי זה בגלל שחוש הטעם שלהם נפגע והאוכל שלנו מטובל אז הם "מרגישים" וטועמים את הטעם יותר ? בכל מקרה, הייתי מנסה משהו שאת יודעת שהיא אוהבת (למשל - יותם מעדיף דלעת וקישוא על פני גזר ותפוח-אדמה, אז הייתי מכינה לו קצת מרק רק עם דברים שאהב).
ואולי אם כבר נותנים לה משהו - כדאי ללכת על דברים שלא עושים יציאות תכופות/רכות (כמו פירות) - מכיוון שזה בטח גם מוציא ממנה גם נוזלים יותר.
אני יודעת שאומרים שזה לא בריא לתת להם אוכל "שלנו", אבל זה כל מה שרצה לאכול כשהיה ממש חולה - אז נתתי, והוא אכל, ולא קרה כלום. כמובן - לא מדובר על עוף סיני, או בקשר ברוטב יין..... :-) יותר בענייני תפוח אדמה של חמין או עוף מהמרק שלנו וקצת אבוקדו מטובל - דברים כאלה. אני חושבת שזה גם עשה אותו יותר צמא....אז היה מוכן לשתות יותר.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  10:22 הוסיפי פרטים - רוית ב'
13/1/2005  10:25 רק עכשיו התחלנו לחזור לעצמנו - פרח
13/1/2005  10:37 תודה תודה - אמא מודאגת
13/1/2005  11:13 היא כבר אוכלת מוצקים ? - פרח
13/1/2005  12:20 לפרח - אמא מודאגת
13/1/2005  13:20 תודה פרח עזרת לי מאוד, אני הולכת לנסות. (ל"ת) - אמא מודאגת
14/1/2005  11:10 אמא מודאגת....ופרח גם ! - פרח


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש