דווקא אצלנו הוא העדיף את המרק-עוף-ירקות על פני הפירות. עוד דבר ששמתי לב אליו - הוא אכל את האוכל "שלנו" בהתלהבות בתקופה שהיה חולה, ובקושי הסתכל על ה"מרק/פירות" שלו. אולי זה בגלל שחוש הטעם שלהם נפגע והאוכל שלנו מטובל אז הם "מרגישים" וטועמים את הטעם יותר ? בכל מקרה, הייתי מנסה משהו שאת יודעת שהיא אוהבת (למשל - יותם מעדיף דלעת וקישוא על פני גזר ותפוח-אדמה, אז הייתי מכינה לו קצת מרק רק עם דברים שאהב). ואולי אם כבר נותנים לה משהו - כדאי ללכת על דברים שלא עושים יציאות תכופות/רכות (כמו פירות) - מכיוון שזה בטח גם מוציא ממנה גם נוזלים יותר. אני יודעת שאומרים שזה לא בריא לתת להם אוכל "שלנו", אבל זה כל מה שרצה לאכול כשהיה ממש חולה - אז נתתי, והוא אכל, ולא קרה כלום. כמובן - לא מדובר על עוף סיני, או בקשר ברוטב יין..... :-) יותר בענייני תפוח אדמה של חמין או עוף מהמרק שלנו וקצת אבוקדו מטובל - דברים כאלה. אני חושבת שזה גם עשה אותו יותר צמא....אז היה מוכן לשתות יותר.
|
תוכן התגובה:
|