פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 10:25 פרח מאת:
רק עכשיו התחלנו לחזור לעצמנו כותרת:
גם לנו היה את הוירוס הזה - חום גבוה ואח"כ נזלת ושיעול. יותם חלה לפני שבועיים (!!!) ורק אתמול לראשונה התחיל לחזור לעצמו בענייני השתיה והאוכל.
הוא כבר פחות-או-יותר חזר לעצמו מבחינת פעילות, חיוכים וכו' אחרי כמה ימים כשנשבר החום, אבל בקושי בקושי היה שותה (תמ"ל) או אוכל. הרופא אמר שזה חלק מהמחלה ושיורד לו התאבון וזה גם משפיע לו על חושי הטעם (לא טעים לו). המשכתי להציע לו בכל פעם את הכמות הרגילה שלו (210 CC) אבל עד אתמול היה שותה רק 120 !!! גם היה מושך את זמני ההאכלות - ז"א במקום לאכול ב- 11בבוקר ואח"כ בשעה 15, הוא לא רצה לאכול כלום עד השעה 17:00 !! הייתי מודאגת אבל ראיתי שהחוץ מקצת נזלת ושיעול הוא חייכך ופעלתן ואין חום יותר... אז חיכיתי וכל פעם הצעתי לו כמות גדולה כאילו לא קרה כלום, ורק אתמול הוא שתה 150 CC פעם ראשונה.
אגב - את המוצקים הוא דווקא כן היה מוכן לאכול כבר בשבוע שעבר....
הוא היה חולה, ירד קצת במשקל, ועכשיו אני מקוה שלאט לאט יחזור לעצמו.
מה שעשיתי בכדי שלא יתייבש - הצעתי לו מים כל 15 דקות - ואפילו אם היה לוקח רק "שלוק אחד או שתיים" כל פעם, אז שלוק ועוד שלוק ועוד שלוק בסוף היה מחסל את כל הבקבוק בלי שירגיש.
ובעניין השיעול - שמנו לו מכשיר עדים קר בחדר וזה מאוד עוזר/עזר.

החלמה מהירה !

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  10:22 הוסיפי פרטים - רוית ב'
13/1/2005  10:37 תודה תודה - אמא מודאגת
13/1/2005  11:13 היא כבר אוכלת מוצקים ? - פרח
13/1/2005  12:20 לפרח - אמא מודאגת
13/1/2005  12:31 אוכל של "גדולים" - פרח
13/1/2005  13:20 תודה פרח עזרת לי מאוד, אני הולכת לנסות. (ל"ת) - אמא מודאגת
14/1/2005  11:10 אמא מודאגת....ופרח גם ! - פרח


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש