אצלנו יותם בן 8 חודשים, אז הוא כבר ותיק בעניין מוצקים. אם בתך כבר אוכלת מוצקים, אז תנסי להציע לה - אפילו לא "בזמן הנכון". ככה אני עשיתי - מתי שהוא היה מוכן לאכול - נתתי לו - ולא משנה אם זה היה לפי ה"סדר יום הקבוע" שלו או לא. ויתרתי לו לתקופה של המחלה, וגם אפשרתי לו להכניס לעצמו מוצץ בין כל ביס וביס בזמן האכילה...העיקר שיוכל ! קצת דאגתי שיתרגל לזה, אבל אני רואה שזה בסדר, והוא כבר לא "זקוק" לפינוקים האלו יותר. בזמן מחלה הם כ"כ מסכנים, אם אפשר להקל עליהם אז למה לא ? ולא, תודה לאל, לא הגענו להתייבשות. כמו שאמרתי, הצעתי לו כל הזמן מים - לפעמים שתה יותר, לפעמים פחות - אבל העיקר שתה ולא התייבש. גם הצעת לו תמ"ל מתי שנראה לי היה מוכן אולי לשתות ממנו - אפילו אם שתה רק 80 CC - גם זה משהו. כל התקופה פשוט היה בלאגן גדול בכל מה שקשור לזמנים וכמויות אכילה. אבל אני רואה שלאט לאט זה מסתדר, והוא מתחיל לבד לדרוש בזמנים ה"רגילים" שהיו לו לפני כן והכמויות לאט-לאט חוזרות להיות "נורמליות". אם היא עדיין לא התחילה עם מוצקים, לא נראה לי שבתקופת מחלה זה טוב להתחיל... לא תדעי אם יש תגובה אלרגית אם לשייך את זה לאוכל או למחלה. אגב - זה דווקא טוב שהיא שותה צמחית - חלב לא טוב לשיעול/ליחה ולנזלת. אולי בגלל זה לקח לו כ"כ הרבה זמן להחלים ??? תרגישו טוב !
|
תוכן התגובה:
|