פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 16:40 רוני מאת:
נשמע רעיון מקסים כותרת:
אין לי כרגע רעיונות פרודוקטיביים, אבל אני מוכנה לתרום את מלוא המרץ ולהיות שותפה פעילה כשמשהי תרים את הכפפה.
אגב, אני בעד עם ילדים ועם שירותים ומקלחות. ובעד האביב.
איזה מותק את!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/1/2005  08:30 אחלה רעיון - אלמוג
15/1/2005  08:34 בוקר טוב אלמוג! - מעיין של ליב
15/1/2005  08:46 מצרפת את המייל שלי אפשר גם לכתוב לי לשם: - מעיין של ליב
15/1/2005  09:24 רעיון מצוין - פומיקי
15/1/2005  09:28 פומיקי - מעולה תודה! יש לך רעיון למיקום? (ל"ת) - מעיין של ליב
15/1/2005  09:42 אני בעד - פומיקי
15/1/2005  12:33 מעייני- אפשר לשאול שאלה שלא קשורה לאוהל אבל קשורה - @
15/1/2005  12:47 מעייני, (ל"ת) - נני
15/1/2005  12:50 מעייני, - נני
15/1/2005  13:45 מעיין, מצטערת לבשר לך שיש כבר דברים דומים חיים ובועטים... - אפרת של.
15/1/2005  13:55 לאפרת - לא שיפוטית
15/1/2005  14:06 ***OT*** לאפרת של... מעייני סליחה! - דבי
15/1/2005  14:08 אפרת של... העתקתי את המתכון - דבי
15/1/2005  14:12 אוריאל היה כבר בן שנה - אפרת של אוריאל
15/1/2005  14:15 אפרת תודה. חומר למחשבה הצלחתי יותר לקבל ולהבין, תודה (ל"ת) - עוד פחות שיפוטית
15/1/2005  14:17 דבי, תודה שזכרת אותי... - אפרת של.
15/1/2005  15:18 אפרתי- אז למה את מיצטערת לבשר לי? (ל"ת) - מעיין של ליב
15/1/2005  15:21 נני - מעיין של ליב
15/1/2005  15:41 וואלה מעיין, ניסוח לקוי מאוד, סליחה! (ל"ת) - אפרת של.
15/1/2005  21:24 רוני - אחלה ! תודה! (ל"ת) - מעיין של ליב
15/1/2005  23:12 אגב, אני סתם זורקת - roniti
15/1/2005  23:24 roniti ומעיין כמובן, - ליאתה
15/1/2005  23:32 מעיננני אהובה, משששו את, - מירב שרמן
16/1/2005  09:12 גם אני ישר חשבתי על שאקטי - מירי2
16/1/2005  11:22 למעיין - אם מעניין אותך לארגן, וגם לרוניתי - רינת א'
17/1/2005  17:38 טוב הרמתי טלפון לחבר'ה שמארגנים את השאקטי - מעיין של ליב
18/1/2005  01:27 מעיין, אפרת, עשיתן לי חשק. מאד מאד (ל"ת) - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש