|
15/1/2005 16:40
|
רוני
|
מאת:
|
|
נשמע רעיון מקסים
|
כותרת:
|
אין לי כרגע רעיונות פרודוקטיביים, אבל אני מוכנה לתרום את מלוא המרץ ולהיות שותפה פעילה כשמשהי תרים את הכפפה. אגב, אני בעד עם ילדים ועם שירותים ומקלחות. ובעד האביב. איזה מותק את!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|