|
15/1/2005 23:12
|
roniti
|
מאת:
|
|
אגב, אני סתם זורקת
|
כותרת:
|
רעיון מכיוון שאני "מתה" לנסוע למדבר, ומכיוון שאני מתה לזה כבר שנים ומשום מה לא יוצא, ומכיוון אחרון שבעלי הוא עכבר עיר שהמקסימום אליו הוא מוכן להרחיק זה נתניה בצפון וירושלים במזרח
אולי נארגן לעצמנו, כל בנות הפורום חופשה בשאקטי הזה? אוקי, לא עכשיו כשקר, אבל איך שיתחיל האביב. כמובן עם הילדים. מה אתן אומרות???
רונית (ציפור מדבר)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|