|
16/1/2005 09:12
|
מירי2
|
מאת:
|
|
גם אני ישר חשבתי על שאקטי
|
כותרת:
|
הייתי שם במאי האחרון, וזה היה נפלא. אולי באמת כשיתקיים בפעם הבאה נתארגן "קבוצת פורום". אני רק אציין שהייתי שם בלי איתי (היה בן שנה+8) ואני חושבת שזה היה טוב לכולם. הזדמנות בשבילי למלא את הנשמה שלי ולהיות רק בשבילי, הזדמנות להיות לילה אחד בלעדיו (היחיד עד כה) כשאני יודעת שהוא בידיים האוהבות של אבא שלו, ובטח הזדמנות בשבילם לבונדינג גברי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|