פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/1/2005 11:22 רינת א' מאת:
למעיין - אם מעניין אותך לארגן, וגם לרוניתי כותרת:
באתר לגעת אישה יש פניה ממי שארגנה עד היום את פסטיבל שקאטי לכל מי שרוצה לעזור בארגון, אני מצרפת לינק.
ורוניתי - הבנתי שרוצים שהפעם זה יהיה במקום יותר מרכזי ופחות מדברי.


http://www.elaisha.com/cgi-bin/chiq.pl?עזרה_בפסטיבל_שקטי_הרביעי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/1/2005  08:30 אחלה רעיון - אלמוג
15/1/2005  08:34 בוקר טוב אלמוג! - מעיין של ליב
15/1/2005  08:46 מצרפת את המייל שלי אפשר גם לכתוב לי לשם: - מעיין של ליב
15/1/2005  09:24 רעיון מצוין - פומיקי
15/1/2005  09:28 פומיקי - מעולה תודה! יש לך רעיון למיקום? (ל"ת) - מעיין של ליב
15/1/2005  09:42 אני בעד - פומיקי
15/1/2005  12:33 מעייני- אפשר לשאול שאלה שלא קשורה לאוהל אבל קשורה - @
15/1/2005  12:47 מעייני, (ל"ת) - נני
15/1/2005  12:50 מעייני, - נני
15/1/2005  13:45 מעיין, מצטערת לבשר לך שיש כבר דברים דומים חיים ובועטים... - אפרת של.
15/1/2005  13:55 לאפרת - לא שיפוטית
15/1/2005  14:06 ***OT*** לאפרת של... מעייני סליחה! - דבי
15/1/2005  14:08 אפרת של... העתקתי את המתכון - דבי
15/1/2005  14:12 אוריאל היה כבר בן שנה - אפרת של אוריאל
15/1/2005  14:15 אפרת תודה. חומר למחשבה הצלחתי יותר לקבל ולהבין, תודה (ל"ת) - עוד פחות שיפוטית
15/1/2005  14:17 דבי, תודה שזכרת אותי... - אפרת של.
15/1/2005  15:18 אפרתי- אז למה את מיצטערת לבשר לי? (ל"ת) - מעיין של ליב
15/1/2005  15:21 נני - מעיין של ליב
15/1/2005  15:41 וואלה מעיין, ניסוח לקוי מאוד, סליחה! (ל"ת) - אפרת של.
15/1/2005  16:40 נשמע רעיון מקסים - רוני
15/1/2005  21:24 רוני - אחלה ! תודה! (ל"ת) - מעיין של ליב
15/1/2005  23:12 אגב, אני סתם זורקת - roniti
15/1/2005  23:24 roniti ומעיין כמובן, - ליאתה
15/1/2005  23:32 מעיננני אהובה, משששו את, - מירב שרמן
16/1/2005  09:12 גם אני ישר חשבתי על שאקטי - מירי2
17/1/2005  17:38 טוב הרמתי טלפון לחבר'ה שמארגנים את השאקטי - מעיין של ליב
18/1/2005  01:27 מעיין, אפרת, עשיתן לי חשק. מאד מאד (ל"ת) - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש