|
16/1/2005 11:22
|
רינת א'
|
מאת:
|
|
למעיין - אם מעניין אותך לארגן, וגם לרוניתי
|
כותרת:
|
באתר לגעת אישה יש פניה ממי שארגנה עד היום את פסטיבל שקאטי לכל מי שרוצה לעזור בארגון, אני מצרפת לינק. ורוניתי - הבנתי שרוצים שהפעם זה יהיה במקום יותר מרכזי ופחות מדברי.
http://www.elaisha.com/cgi-bin/chiq.pl?עזרה_בפסטיבל_שקטי_הרביעי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|