המון מזל טוב, ואיך היה? אני אוהבת את ה"מנשארי", אם כתבתי אתי נכון, היינו הסמרטוט הארוך שאת מלפפת סביבך וסביב התינוק. לקטנטנים הוא נהדר. אני טיילתי איתו המון שעות, תוך כדי הנקה והכל, לא ראו כלום, לא יכולים אפילו לדעת שאת מניקה. כיף לאללה. יש גם קשירות לגדולים יותר ואת עצמאית ולא צריכה עזרה בחבישה. שיהיה בכיף.
|
תוכן התגובה:
|