פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 17:43 ריש מאת:
אני בעד הנקשרים בזמנו קניתי את התינוכיס, כותרת:
אבל בשל מידותיו הנאות של הילד, הרומן לא החזיק הרבה זמן, ומגיל 4 ח' לערך הוא עבר עם המנשא לאבא שלו לעוד 4 ח', ואז אופסן סופית.

תלוי מאוד בגודל הילד, תלוי ביכולת שלך לשאת את המשקל לאורך זמן.
בכל מקרה לעזור להסתיר ציץ חשוף אין כמו גופיות דרך שמכסות את שני החלקים בבד שופע וגולש (להבדיל מהבד הצמוד של החצאים). אני קוראת להם החבית, כי השימוש בהן מזכיר את אלה שהיו קופצים לנהר ומשאירים את הבגדים על גדת הנהר, חוזרים ומוצאים רק חבית ישנה... נכנסים לתוכה והולכים לאטם הביתה...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  17:26 קודם כל-רוב אושר - אני גיטרה
12/10/2006  17:31 מזל טוב! - אסנת גלבוע
12/10/2006  17:58 אנחנו השתמשנו בסלינגיז over the shoulder והיינו נאוד מרוצים (ל"ת) - ענבר
12/10/2006  20:20 כבעלת הרבה ילדים והרבה מנשאים כל ילד - יהודית
12/10/2006  21:53 אני מאוד נהנתי מהבייבי בהיורן- נח קל להלבשה , קל לניקוי ונעים לתינוק. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  22:42 אני כמו רונה - מכורה לבייבי ביורן, שכבר עובר בו השלישי ועוד היד (של תינוק אחר - תרגיעו!) נטויה. (ל"ת) - חני המדווחת
12/10/2006  22:46 חני יש לך את האקטיב? זה נראה לי מה זה שדרוג לגב. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  22:59 בנות - מישהי יכולה לצרף תמונה/לינק למינשא שהמליצה עליו?בנות - מישהי יכולה לצרף תמונה/לינק למינשא שהמליצה עליו ? (ל"ת) - אמא חדשה 2
12/10/2006  23:03 את רוצה חיים קלים הא? טוב, מותר לך את אמא טרייה:-). בבקשה - רונה
12/10/2006  23:30 מנשא "סלינג איז" : - maia
13/10/2006  00:50 שאלה לריש - אמא חדשה 2
13/10/2006  07:16 רונה - לצר לא. המנשא שלי נרכש עבורי בנורווגיה לפני 5 שנים, שאז המודל הזה עוד לא יצא... (ל"ת) - חני המדווחת
13/10/2006  09:01 לא מצאתי תמונה של הגופיה - ריש
14/10/2006  00:41 תודה לכל המייעצות... נצא בקרוב למסע נסיונות בחנויות. (ל"ת) - אמא חדשה 2
14/10/2006  14:09 מזמינה אותך לבחון גם את מנשאי דידימוס שאני מייבאת מגרמניה - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש