פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/10/2006 14:09
רותי קרני הורוביץ
מאת:
מזמינה אותך לבחון גם את מנשאי דידימוס שאני מייבאת מגרמניה
כותרת:
מעולים, קלים ועמידים. לא סמרטוטיים ויפים הכי בעולם. לגבי הקשירה, את יכולה להשאיר את אותו הקשר למשך חודשים, בדיוק כמו בטבעת של הOTSH. מוזמנת לבחון בעצמך.
www.leida.co.il/didymos
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/10/2006 17:26
קודם כל-רוב אושר
-
אני גיטרה
12/10/2006 17:31
מזל טוב!
-
אסנת גלבוע
12/10/2006 17:43
אני בעד הנקשרים בזמנו קניתי את התינוכיס,
-
ריש
12/10/2006 17:58
אנחנו השתמשנו בסלינגיז over the shoulder והיינו נאוד מרוצים (ל"ת)
-
ענבר
12/10/2006 20:20
כבעלת הרבה ילדים והרבה מנשאים כל ילד
-
יהודית
12/10/2006 21:53
אני מאוד נהנתי מהבייבי בהיורן- נח קל להלבשה , קל לניקוי ונעים לתינוק. (ל"ת)
-
רונה
12/10/2006 22:42
אני כמו רונה - מכורה לבייבי ביורן, שכבר עובר בו השלישי ועוד היד (של תינוק אחר - תרגיעו!) נטויה. (ל"ת)
-
חני המדווחת
12/10/2006 22:46
חני יש לך את האקטיב? זה נראה לי מה זה שדרוג לגב. (ל"ת)
-
רונה
12/10/2006 22:59
בנות - מישהי יכולה לצרף תמונה/לינק למינשא שהמליצה עליו?בנות - מישהי יכולה לצרף תמונה/לינק למינשא שהמליצה עליו ? (ל"ת)
-
אמא חדשה 2
12/10/2006 23:03
את רוצה חיים קלים הא? טוב, מותר לך את אמא טרייה:-). בבקשה
-
רונה
12/10/2006 23:30
מנשא "סלינג איז" :
-
maia
13/10/2006 00:50
שאלה לריש
-
אמא חדשה 2
13/10/2006 07:16
רונה - לצר לא. המנשא שלי נרכש עבורי בנורווגיה לפני 5 שנים, שאז המודל הזה עוד לא יצא... (ל"ת)
-
חני המדווחת
13/10/2006 09:01
לא מצאתי תמונה של הגופיה
-
ריש
14/10/2006 00:41
תודה לכל המייעצות... נצא בקרוב למסע נסיונות בחנויות. (ל"ת)
-
אמא חדשה 2
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש