אני אישית לא מתחברת למנשאים, קשה לי הסחיבה הזו. חשבתי בילד השני שזה יהיה אחרת וקניתי את הבייבי ביורן דגם אקטיב, הוא באמת נראה רציני יותר מכל מה שיש בשוק. הוא תומך בגב, יש לו רצועות שנותנות לך הרגשת ביטחון בנשיאה עם אבזמים חזקים, אבל מכרתי אותו אחרי חודשיים כשראיתי שאני לא משתמשת בו בכלל.
|
תוכן התגובה:
|