פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 22:42 חני המדווחת מאת:
אני כמו רונה - מכורה לבייבי ביורן, שכבר עובר בו השלישי ועוד היד (של תינוק אחר - תרגיעו!) נטויה. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  17:26 קודם כל-רוב אושר - אני גיטרה
12/10/2006  17:31 מזל טוב! - אסנת גלבוע
12/10/2006  17:43 אני בעד הנקשרים בזמנו קניתי את התינוכיס, - ריש
12/10/2006  17:58 אנחנו השתמשנו בסלינגיז over the shoulder והיינו נאוד מרוצים (ל"ת) - ענבר
12/10/2006  20:20 כבעלת הרבה ילדים והרבה מנשאים כל ילד - יהודית
12/10/2006  21:53 אני מאוד נהנתי מהבייבי בהיורן- נח קל להלבשה , קל לניקוי ונעים לתינוק. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  22:46 חני יש לך את האקטיב? זה נראה לי מה זה שדרוג לגב. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  22:59 בנות - מישהי יכולה לצרף תמונה/לינק למינשא שהמליצה עליו?בנות - מישהי יכולה לצרף תמונה/לינק למינשא שהמליצה עליו ? (ל"ת) - אמא חדשה 2
12/10/2006  23:03 את רוצה חיים קלים הא? טוב, מותר לך את אמא טרייה:-). בבקשה - רונה
12/10/2006  23:30 מנשא "סלינג איז" : - maia
13/10/2006  00:50 שאלה לריש - אמא חדשה 2
13/10/2006  07:16 רונה - לצר לא. המנשא שלי נרכש עבורי בנורווגיה לפני 5 שנים, שאז המודל הזה עוד לא יצא... (ל"ת) - חני המדווחת
13/10/2006  09:01 לא מצאתי תמונה של הגופיה - ריש
14/10/2006  00:41 תודה לכל המייעצות... נצא בקרוב למסע נסיונות בחנויות. (ל"ת) - אמא חדשה 2
14/10/2006  14:09 מזמינה אותך לבחון גם את מנשאי דידימוס שאני מייבאת מגרמניה - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש