באמבטיה נקייה מאוד ללא שאריות חומרי ניקוי, תמלאי מים פושרים עד חמימים ותני להם לזרום על גרב ניילון דקה מלאה בקוואקר (שיבולת שועל) וקשורה היטב (אחרת תהיה לך אמבטיית דייסה וייסתם לך הניקוז) המים יקבלו צבע "חלבי-חום" תני לילדה לשהות בה (כעשרים דקות ללא שום סבון או שמפו), עושה פלאים נגד גרד וגם משאיר עור חלק כמו של תינוק (או קיי לא יעלים את הפריחה אבל יעזור, העור החלק הוא אם בא לך להתפנק באמבט ספא וזה יעיל גם לזה). אם ממש לא עוזר, תלכו לרופא ותקבלו טיפות פנסטיל במרשם (אנטיהיסטמין) מנה או שתיים יעזרו מאוד ויקלו על הגרד, נכון שזאת תרופה קונבנציונאלית אבל לפעמים גם את זה צריך. ושוב ממליצה מאוד על אמבט הקוואקר, זה טיפול ידוע בארהב (במיוחד בסקרלטינה ואבעבועות) שניתן לעשותו ללא הגבלה מיוחדת. בריאות:-)
|
תוכן התגובה:
|