פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 23:50 maia מאת:
אמבטיית שיבולת שועל עושה פלאים: כותרת:
באמבטיה נקייה מאוד ללא שאריות חומרי ניקוי, תמלאי מים פושרים עד חמימים ותני להם לזרום על גרב ניילון דקה מלאה בקוואקר (שיבולת שועל) וקשורה היטב (אחרת תהיה לך אמבטיית דייסה וייסתם לך הניקוז) המים יקבלו צבע "חלבי-חום" תני לילדה לשהות בה (כעשרים דקות ללא שום סבון או שמפו), עושה פלאים נגד גרד וגם משאיר עור חלק כמו של תינוק (או קיי לא יעלים את הפריחה אבל יעזור, העור החלק הוא אם בא לך להתפנק באמבט ספא וזה יעיל גם לזה). אם ממש לא עוזר, תלכו לרופא ותקבלו טיפות פנסטיל במרשם (אנטיהיסטמין) מנה או שתיים יעזרו מאוד ויקלו על הגרד, נכון שזאת תרופה קונבנציונאלית אבל לפעמים גם את זה צריך. ושוב ממליצה מאוד על אמבט הקוואקר, זה טיפול ידוע בארהב (במיוחד בסקרלטינה ואבעבועות) שניתן לעשותו ללא הגבלה מיוחדת. בריאות:-)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  23:53 מאיה תודה רבה! כרגע היא יצאה מאחת - הללי
13/10/2006  00:04 מסכנונה - גילי אבישי
13/10/2006  00:05 אם במקרה יש לך אלופירסט-יש הגורסים שזה מחולל פלאים לגרוד... (ל"ת) - גילי אבישי
13/10/2006  00:12 גילי- תודה. נראה לי שהלילה נצליח לנסות את הכל... - הללי
13/10/2006  00:26 אפשר וגם - גילי אבישי
13/10/2006  07:17 מה זה בכלל סקרלטינה ? זו לא מחלה שנעלמה מהעולם? שנית? - גלה
13/10/2006  07:22 קראתי באינטרנט אז אין צורך לענות לי. - גלה
13/10/2006  10:14 גילי-תודה רבה! ניסינו כמעט הכל. מקוה שלא יחזור הסיוט הזה. הבוקר היא נראית טוב יותר. וגלה- תודה. (ל"ת) - הללי
13/10/2006  13:16 הללי יקרה, - לימורית
13/10/2006  22:42 לימורית- תודה רבה. היא אכן מקבלת אנטיביוטיקה - הללי
14/10/2006  10:01 הרבה בריאות !! החלמה מהירה ! (ל"ת) - לימורית
14/10/2006  14:05 שתחלים במהירות. ועדכנינו נא (ל"ת) - רותי 'קרני הורוביץ
14/10/2006  18:47 הללי, לנו היה סקרלטינה לפני כחודשיים - שין
14/10/2006  21:12 תודה תודה לכולכן, הקטנה כבר מרגישה מצוין רק הפריחה לא עוברת. תישאר איתי בבית כמה ימים. - הללי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש