פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/10/2006 00:04
גילי אבישי
מאת:
מסכנונה
כותרת:
אפשר למרוח אלוורה,עדיף טהור ככל שנמצא. לבנדר מרגיע באופן כללי. אויש מגרד לי רק לחשוב על זה. תאמת? הייתי מגרדת אותה בעדינות עם מגבת או בד מחוספס אחר....ואז מורחת. שיעבור לה מהר מהר!!!!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/10/2006 23:50
אמבטיית שיבולת שועל עושה פלאים:
-
maia
12/10/2006 23:53
מאיה תודה רבה! כרגע היא יצאה מאחת
-
הללי
13/10/2006 00:05
אם במקרה יש לך אלופירסט-יש הגורסים שזה מחולל פלאים לגרוד... (ל"ת)
-
גילי אבישי
13/10/2006 00:12
גילי- תודה. נראה לי שהלילה נצליח לנסות את הכל...
-
הללי
13/10/2006 00:26
אפשר וגם
-
גילי אבישי
13/10/2006 07:17
מה זה בכלל סקרלטינה ? זו לא מחלה שנעלמה מהעולם? שנית?
-
גלה
13/10/2006 07:22
קראתי באינטרנט אז אין צורך לענות לי.
-
גלה
13/10/2006 10:14
גילי-תודה רבה! ניסינו כמעט הכל. מקוה שלא יחזור הסיוט הזה. הבוקר היא נראית טוב יותר. וגלה- תודה. (ל"ת)
-
הללי
13/10/2006 13:16
הללי יקרה,
-
לימורית
13/10/2006 22:42
לימורית- תודה רבה. היא אכן מקבלת אנטיביוטיקה
-
הללי
14/10/2006 10:01
הרבה בריאות !! החלמה מהירה ! (ל"ת)
-
לימורית
14/10/2006 14:05
שתחלים במהירות. ועדכנינו נא (ל"ת)
-
רותי 'קרני הורוביץ
14/10/2006 18:47
הללי, לנו היה סקרלטינה לפני כחודשיים
-
שין
14/10/2006 21:12
תודה תודה לכולכן, הקטנה כבר מרגישה מצוין רק הפריחה לא עוברת. תישאר איתי בבית כמה ימים.
-
הללי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש