פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 00:26 גילי אבישי מאת:
אפשר וגם כותרת:
אפשר מהול במעט שמן זית או שקדים.
לגבי האלו וורה אני מניחה שכל דבר שתשימי בהתחלה יבאס אותה כי העור מגורה,השאלה מה קורה אחרי כמה דקות? שווה לתת לה רסקיו,אפשר למהול במים .מסכנונת!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  23:50 אמבטיית שיבולת שועל עושה פלאים: - maia
12/10/2006  23:53 מאיה תודה רבה! כרגע היא יצאה מאחת - הללי
13/10/2006  00:04 מסכנונה - גילי אבישי
13/10/2006  00:05 אם במקרה יש לך אלופירסט-יש הגורסים שזה מחולל פלאים לגרוד... (ל"ת) - גילי אבישי
13/10/2006  00:12 גילי- תודה. נראה לי שהלילה נצליח לנסות את הכל... - הללי
13/10/2006  07:17 מה זה בכלל סקרלטינה ? זו לא מחלה שנעלמה מהעולם? שנית? - גלה
13/10/2006  07:22 קראתי באינטרנט אז אין צורך לענות לי. - גלה
13/10/2006  10:14 גילי-תודה רבה! ניסינו כמעט הכל. מקוה שלא יחזור הסיוט הזה. הבוקר היא נראית טוב יותר. וגלה- תודה. (ל"ת) - הללי
13/10/2006  13:16 הללי יקרה, - לימורית
13/10/2006  22:42 לימורית- תודה רבה. היא אכן מקבלת אנטיביוטיקה - הללי
14/10/2006  10:01 הרבה בריאות !! החלמה מהירה ! (ל"ת) - לימורית
14/10/2006  14:05 שתחלים במהירות. ועדכנינו נא (ל"ת) - רותי 'קרני הורוביץ
14/10/2006  18:47 הללי, לנו היה סקרלטינה לפני כחודשיים - שין
14/10/2006  21:12 תודה תודה לכולכן, הקטנה כבר מרגישה מצוין רק הפריחה לא עוברת. תישאר איתי בבית כמה ימים. - הללי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש